• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

Malin vad vart du sjuk i?

har kommit överns med mig sjäkv att presentkorten jag fått i julklapps paras tills jag gått ned mer i vikt o det blir till sommaren

• Malin1976

Nej, nu ska jag nog gå och läsa innan jag ska sova.

Imorgon blir det vila, eventuellt en promenad på kvällen när Peter kommit hem. Ska på badhuset med Vilmer så även han får bada... Egoistiska mamma som åker dit flera ggr i veckan utan honom..
    Måste visa Peter också vad duktiga jag och Vilmer är att träna med våra petflaske-hantlar så träningsprogrammet blir det också.

Ha en god fortsatt kväll!!

• Malin1976

Våra liv: Det var nån Streptokock C eller nåt sådant, har likson förträngt det. Har funderat lite på slutet om det nu. Men det var visst något som var fjärde kvinna har i sin slida och när man då gått med vattenavgång i flera dagar som jag gjorde så billdades det nån bacill som gjorde att jag fick feber och dropp och sprutor och stick överallt och hela tiden.
    kommer även att ha det när/om jag blir gravid igen men då skulle det motverkas på något sätt innan..
    Åh så sammanhängande men det var 2½ år sen!!

• JoWiAn

köpte rostade,saltade solroskärnor idag. Gott att tugga på när suget sätter igång

• Våra Liv

helvete då... kul o vakna upp med genomtäppt näsa o ont i halsen :(
    helvete kan inte träna nu.. ska dock börja så fort det värsta é över...
    får ju iaf fortsätta med att äta bra o rätt under tiden så jag inte slappar till igen.. jävligt typsikt att bli sjuk till helgen då samboin é hemma o jag kan gå ut utan barn

• Malin1976

God morgon!
    Nu eldas det för fullt i pannan igen. Får väl värme lagom tills det är dags att åka på badhuset.
    Idag blir det som sagt vila med en eventuell promenad ikväll.
    Ska strax koka gröt så vi blir ordentligt mätta och orkar bada länge!

• Sus69

Morrn ..
    Jag har redan avverkat 20min på cykeln, innan frukost, så jag är lite stolt över mig själv..
    Ska fortsätta med städning idag.. försöka få tid för lite pilates med..

• Malin1976

Bra start på dagen alltså marsmamman!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)