• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Gomorron!

Stackars VL dåå.. *kram* Hoppas det går över snart.

Malin: Låter bra det! Jag är avis för simhallen här öppnar inte förrän på tisdag! Så mys lite för oss också

Marsmamma: Mycket bra gjort! Tummen upp!

• Theresa1

Jag kommer ju helt fel med mina mat tider idag, brukar ju äta frukost vid 7 typ... Men i morse kl 04.45-06.45 ver det en liten kille som tyckte han var pigg o inte skulle sove utan han ville vara uppe o gosa i soffan... Så jag sov lite till nu när han gjorde det och nu sitter han i leker med damsugaren, tänk att den är år kul? Han kan sitta länge länge med den.

Jag skulle vara nyttig o hoppa rep innan frukost, men jag orkar verkligen inte. Har huvudvärk för jag är koffeinist o har inte fått mitt morronkaffe ännu

• Våra Liv

usch har nog avtändning idag är sur som fan, min stora son fick sin beskärda del när han inte ville klä på siog så jag sa åt han o klä på sig själv
    sen att gå till dagis o tillbaka shit är helt död, svettas som en gris har fetaste huvudvärken. vill bara ha godis nu för det var ju så jag gjorde förr VILL HA GODIS!!!!!!!! gör en frukt smoothie nu o hoppas sötsuget försvinner... usch ont i hela kroppen helvete då...
    sambon fick nog värst skäll idag men nu sover han... han vet ju att jag kan bli så här osm tur är men man får dåligt samvete iaf...

• idiotblondinen

T1: Sätt på kaffe nu då så ordnar sig allt!

VL: Du behöver nog krypa upp under täcket o glo på tv o käka din smoothie o sen sova lite så du mår bättre. *kram*

• Våra Liv

IB om jag bara kunde minsta sonen är ju vaken snart han rör på sig i vagnen kom ju nyss hem o han vaknar alltid när vi kommer hem kanske kan sova senare idag på dagen när sambon vaknar vid 2 *hoppas*

• Theresa1

*sörpel* Mmmmm va gott... Nu sitter jag med min nyttiga frulle igen *gött* Ska ta tag i hoppen när maten landat så den inte kommer på returen *blä* 1500 gud så svettigt!! Men jag får ta mitt straff för va skulle jag på tårtan att göra. Det var iof inte en onyttigaste grädd tårtan men det var ju knappast "smal"

• idiotblondinen

VL: Hoppas det också.

T1: Det är bara att ta tjuren vid hornen! Fast du behööööver ju inte göra alla hoppen vid samma tillfälle, du kan ju sprida ut dom över dagen OM du vill.

• Våra Liv

IB fan det blir ju inte alls så vi måste åka och storhandla idag ju *suckar uppgivet* aja fick ju lite motion idag endå eftersom jag fick gå till dagis, ska med minsta till BVC om han inte får feber med...
    massa spring idag *urk* :-s

• Theresa1

Planerar att ta dem i 200 x 5 först sen göra så gott jag kan med de sista 500. Vill få det överstökat så jag slipper byta trosor så mycket

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)