• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

T1: Jahaa! Jag tänkte bara på magmåttet eftersom jag kör magprogrammet.

Ehm, men ska jag ta nya mått nu då? Då hamnar jag ju i underläge eftersom måtten säkert har minskat på några dagar!

Jag tar nya mått nu, återkommer strax!

• JoWiAn

mitt mått var 113cm nu är de 109 cm!!! på 5dagar.

Jag kommer unna mig något nån gång. Kan inte leva helt utan god saker. men inte i mängder och bara en gång i veckan. Läsk ska jag helt låta bli och chips. Men lite smågodis kommer de bli sen och en pizza nångång men då handlar de om var 2-3 månad kanske..

Hur gör du emmamaria??

• idiotblondinen

Lår: 58
    Knä: 38
    Överarm: 33
    Underarm: 26
    Rumpa: 109
    Mage: 101
    Midja: 90
    Hals: 36

• alarik82

KV jo jag måste unna mig ibland. som t.ex pizza när jag kommer hem till sverige. för här på åland smakar pizzan skit

• Våra Liv

haanna tråkigt...

emmamaria visst suger det.. farligt o träna när man é frkyld men en kompis som jag har här i stan var här häromdagen o hon var inte förkyld knappt längre, jag kommr inte göra som henne o säga att man inte ska träna förens man är helt frisk igen... det är liksom en dålig bortföklaring! jag ska träna s fort jag känner jag orkar o det ska bli snart *hoppas* förhoppningsvis är detta ingen stor förkylning utan den ger sig på ett par dagar!

• Våra Liv

lår: 69
    knä: 40½
    överarm:38½
    underarm: 29½
    rumpa: 112
    mage: 105
    midja: 98
    hals: 38

detta var mina mått 1 januari, komemr inte mäta mig o inte väga mig förens 2 veckor. blir bara ledsen om det inte är nån skillnad ju
    vikten var då 97

• Theresa1

Mina mått för redovisning

överarm: 29
    hals: 33
    byst:96
    midja :81
    navel:93
    under naveln:98.5
    stjärt: 107
    lår:65,5
    knä:39

• alarik82

VL håller tummarna för dig att de ska minska... de tror jag de har gjort...

jag var ju på boxning igår fast jag var dunderförkyld, men jag har oxå hört att man sk ainte träna för mycke, så lite kan man ju träna.

ska snart ut å gå, måste ha frisk luft känner jag

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)