• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • JoWiAn

Mina mått den 1/1
    Överarm: 46
    Mage:113
    Lår:71
    Rumpa:123
    Vikt 98
    Längd 165

• JoWiAn

Har precis lagt in morot;paprika och färsksvamp på grillning i ugnen. Penslade med olja, vitlök, peppar och vegeta!! Mumsigt luktar de!

• JoWiAn

till de ska jag äta rökt lax och en liten klick creme fraich(eller hurde stavas, lär mig aldrig)

• idiotblondinen

Koviktare: Det där lät riktigt gott! Har du nått gott GI-recept jag kan göra till middag? Vill ha många tips på bra saker! Det jag ser mest fram emot under dagen är middagen på kvällen! Både att lära mig laga mat (har aldrig gjort det förr) och att äta spännande mat såklart.

• JoWiAn

jag är inte så ladad med gi RECEPT.äTER DE VANLIGA (sorry stora) typ. Men med fullkornspasta, fullkornsris , inget socker och inget vetemjöl. alltså inte kethup osv. O tänk på tallriksmodellen!!

• idiotblondinen

Theresa1: Ja! Eller 78.8 för att vara exakt! Jag jagar ikapp nu *evil grin*

Smått fantastiskt, jag vägde 88 i början av november.

• idiotblondinen

Koviktare: Ja, då kör jag nog redan gi egentligen.

• JoWiAn

ja jag görde inte så svårtför mig. Ingen kan leva på linser alltid. men man kan ju variera sig ibland. Jag kan inte leva på helt annan kost än vad jag ätit sen jag föddes. var inte fett innan när jag var yngre. men då åt jag inte allt de socker som jag äter nu heller.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)