Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

NÅGON som har ett bra recept på fiskgratäng som är nyttigt?

• Våra Liv

oh jag är arg på mig själv nu FYYYYY Mig tjuvvägde mig lite hihi o näör jag började den 1 januari vägde jag 97, nyss när jag vägde mig så vägde jag 95.3 så -1.7 kg på 8 dagar o då har jag enbart tränat 2 dagar! så att äta rätt gör stor del det med

• Våra Liv

fy fan säger jag bara, blev bara rg när jag snubblade in på den sidan via en på lunar... fan allt för o få oss tjocka o feta

• Våra Liv

nu har man ätit, hade lite avtänning förut o var skitsur fölr ingenting

jo 'r förbannad mest för min syster mår skit o la in sig på psyk.. sen skulle hennes kompis ta hand om hennes 3 katter o 1 hund... o vad gör hennes subba till kompis? (sorry mina svordommar) jo den kossan lämnar in katterna på ett djurhgem för vanvård och ska lämna bort hunden till en annan familj min syster skrev in sog o det tog 12 timmar innan nån ville hjälpa henne detta kallar dom vanvård. dom sa "antingen blir det så här annars anmäler vi dig" så nu ska mamma följa med min syster som måste skriva ut sig igen för o hämta tillbaka katterna o gå o kräva tillbaka hunden

det plus min abstinenns fick mitt humör o stiga över mitt huvud undrqans om jag inte ser ut som dom här gubbarna då...

arg som fan är jag iaf... jävla fjortisunge som lämnar bort min systers djur

• Våra Liv

tydligen inte är så förbannaD och mest ledsen för min syster sopm om hon inte redan mår skit liksom...

• Våra Liv

T1 nee inte fått

åh är fortfarande arg ska ringa mamma snart o se hur det går

• Våra Liv

ib fel på vågen! man ska ju igentligen bara väga sig på samma våg hela tiden för det kan skilja extremt mycket våg för våg

• Våra Liv

koviktare kunde du iunte heller hålkla dig borta från vågen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)