vikt...peppningstråd =)
kan säga att det var morgon när jag vägde mig första gången med när jag började om!
kan säga att det var morgon när jag vägde mig första gången med när jag började om!
tack
nu har jag bestämt mig idag när jag ska hämtastora sonen från dagis så blir att gå träningsrundan fast i vanlig takt för att se hur jag klarar av det. klarar jag det tan problem kan jag träna imorgon
föresten jag mixade 3 blodapselsiner igår os längde in i frysen, ska bli intresant o se hur det blev idag
Maloin japps ska jag absolut berätta
då får jag ju som är glassoman i mig min glass fast jättenyttig glass
koviktare tack
jag är massa glad kan jag lova! killen bara tittade påm ig när jag ställde mig på vågen haha han trodde inte heller sina öron när jag berättade hihi
Glassen är kanongod
hmm kanske skulle köpa nya frukter typ melon o mixa o frysa. eller mango hmmmm *börjar dreggla*
oh ni som dricker kaffe med socker i o hgar svårt o lägga vamed socker o det gäller både the o kaffe, ha honung i istället! 1 tesked o det smakar mycket bättre än med socker *tycka* jag gillar då inte honung bara honung men i saker som kaffe eller te är det gott
honung är nyttigt med
tackar
ib usch keso haha bläääää *asg* oj börjar nog blir trött hihi
T1 haha tror inte folk läser ordentligt
tröga folk kan vara
är glad att mina barn gilla spälsängen utan krux hehe
men tycker nästas svar är värr
ib haha urk på burk
emmamaria ag ÄLSKAR majs, dårå?
jag älskar majskolvar grilalde på sommaren mmmmm eller kokta hemma mmmmmm *drömmer mig bort i majsens land* majs är alltid gott *tycka*
aa precis
men det ska vara hemma poppade micropopp är ionte bra