Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

usch har nog avtändning idag är sur som fan, min stora son fick sin beskärda del när han inte ville klä på siog så jag sa åt han o klä på sig själv
    sen att gå till dagis o tillbaka shit är helt död, svettas som en gris har fetaste huvudvärken. vill bara ha godis nu för det var ju så jag gjorde förr VILL HA GODIS!!!!!!!! gör en frukt smoothie nu o hoppas sötsuget försvinner... usch ont i hela kroppen helvete då...
    sambon fick nog värst skäll idag men nu sover han... han vet ju att jag kan bli så här osm tur är men man får dåligt samvete iaf...

• Våra Liv

IB om jag bara kunde minsta sonen är ju vaken snart han rör på sig i vagnen kom ju nyss hem o han vaknar alltid när vi kommer hem kanske kan sova senare idag på dagen när sambon vaknar vid 2 *hoppas*

• Våra Liv

IB fan det blir ju inte alls så vi måste åka och storhandla idag ju *suckar uppgivet* aja fick ju lite motion idag endå eftersom jag fick gå till dagis, ska med minsta till BVC om han inte får feber med...
    massa spring idag *urk* :-s

• Våra Liv

haanna tråkigt...

emmamaria visst suger det.. farligt o träna när man é frkyld men en kompis som jag har här i stan var här häromdagen o hon var inte förkyld knappt längre, jag kommr inte göra som henne o säga att man inte ska träna förens man är helt frisk igen... det är liksom en dålig bortföklaring! jag ska träna s fort jag känner jag orkar o det ska bli snart *hoppas* förhoppningsvis är detta ingen stor förkylning utan den ger sig på ett par dagar!

• Våra Liv

lår: 69
    knä: 40½
    överarm:38½
    underarm: 29½
    rumpa: 112
    mage: 105
    midja: 98
    hals: 38

detta var mina mått 1 januari, komemr inte mäta mig o inte väga mig förens 2 veckor. blir bara ledsen om det inte är nån skillnad ju
    vikten var då 97

• Våra Liv

koviktare jag vill med ned till 70

nu har vi varit poå bvc med lillen ska drao hgandla snasrt o nu ska vi äta mc donalds mat luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugn jag tar en sallad

• Våra Liv

nu har vi handlat mast..
    vart så chockad en pappa i kön bredvid säger till sin son typ 5 år när han kom med en påse dietorellegodis att "nej du tycker inte om det godiset för det är inget socker i" det smakar jhu precis som vanligt ju så köpte han vanligt godis

• Våra Liv

T1 shit vad snygga! säljder du? i sånna fall halsbandet med beskrivningen "Halsband -långt- Öppet för att knytas som man vill. Samma blandning " kan du inte ta en bild på den när du har det på så man kan se o sen vad kostar det?

• Våra Liv

T1 ja vi kan ta det på msn då kul med lite nya mycken ju ännu roligare om det är nån man "känner" som gjkort dom =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)