vikt...peppningstråd =)
känner mig lite mobbad
känner mig lite mobbad
hehe bara trött o ledsen men sonen somnade nu så ska inte äta kexen ska sova äntligen
morrn! uppe med tuppen o känner förnyad energi o massa motivation, ser mig själv smal o smärt o det finns ingen utväg träna träna o äta rätt
ska klara detta ska ni veta, ska slå er alla med häpnad haha jag ska bli er idol
*får storhetsvansinne* hahahaha
hej hopp gilrs! nu har man varit o köpt massa goa frukter o ska mixa en smoothie
mm ska bli görsa gott hihi o köpt massa nyttiga grönsaker med!
har ätit lite ris,kyckling o grönsaker nu med
mmm gott för magen kan jag lova!
T1 japps!"man får sååå mycket mer energi av att träna o äta rätt
oh måste ned köpa hopprep!
IB *kramar* säger som marsmamma du kanke behöver prata med någon. inget att skämmas för, vi giollar dig för mycket för o bhöva se dig gå ned o bli deprimerad
vet du själv varför dufår deprision?
IB håller med dig det är svårt ohitta en kurator som man trivs med o nån som kan sitt jobb, men du får inte heller ge upp, om du får fel igen se det inte som ett nederlag för dig utan som, ett nederlag för den du går hos... hur kan dom få jobb som någe dom ändå inte kan liksom
så har varit ute o gått nu i 50 min innan jag hämatde sonen på dagis
ska nog göra det till en vana, en rask promenad innan jag hämtar sonen, sexigt va? kommer in på dagis o dryper av svett *asg*
IB nej du ska inte skämmas, det är så vanligt och du är stark som berättar om det o inte håller det inom dig!
Jag ahr sj'lv lidit av deprisioner o har det kvar men itne så mycket, mina systrar lider med av det..
det jhälper o prata av sig o gör det nr du behöver det för jag pratar nog för alla här inne när kag säger att vi finns här för dig om du behöver det! o skämms aldrig för att du behöver hjälp! Jag lovar iaf att finnas här med utsträckta rmar in case you need it
T1 knip när du kissar, försök flera gånger att knippsa av strålen
T1 me kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
bra för sexet med
när jag var på efterkontrollen nu efter sonen så bad hon mig knipa o så sa hon "ja det märks att du tränat, du kan släppa nu" *asg*
koviktare snygg tiger dress din lille har
min harlikadan o välkommen