vikt...peppningstråd =)
Swiss klart du får
alla är välkommna
Swiss klart du får
alla är välkommna
koviktare kan nog säga att det är hans dåliga kost som gör magen sån om det inte är någe annats såklart, jag ahr problem med tarmarna o får as ont om jag äter dåligt för mycket o länge!
sen jag är med mörkrädd o tror på spöken
they are everywhere! det har faktiskt SPÖKAT hemma hos mig
ärligt jag lovar!!!!
bastu vad är det? sånt kan jag inte göra
har aldrig klarat av o basta får panik o känner att jag tappar luften o kan inte andas
fan vad suen jag é på någe gott då.. har itne ens druckit kaffe idag! måste skryta med att jag gått från 2-3 kannor kaffe om dagen ill 1-4 koppar
emmamaria haha jo mycket bättre för magen! försöker gå över nästan helt till grönt te istället inte i samma m'ngder men så jag får dricka någe varmt eheh
marsmamma hehe ingen fara
mamma köpte den sist hon var här o bjöd på. sen ahr jag inte tänkt på det men nyss när jag skule ta fram middagen hittade jag den i frysen, asså det som blev över, så mamma köpte hit den från början
hon veeet att jag försöker gå ned i vikt
kanske därför hon köpte light
men jag kom ju på att man kan göra god egen glas, bara köra dom frukter man gilla ri mixern o sen in i frysen
en nyttig isglas med enbart frukter
helvetes jävla skit piss
är så irriterad... sov skit inatt.. Lukas min stora son gick upp halv 6... Han har varit så söt idag tills för en stund sen då han började kasta saker hej vilt... jonathan bebisen är förkyld som mig o har skrikit ela dagen så fort han varit vaken... spyr som fan med.... förr hade jag trösätit godis vid sånna här tillfällen så nu har jag feting abstinens är skitarg, kalllsvettas o är fan så gråtfärdig....
T1 aa en uhnderbar dag!
ib tack
koviktare aha okej.
nu har jag varit lite barnfri iaf. slet upp sambion vid 3 så drog jag ut till en kompis i närheten, bad henne följa med tilla ffären så har jag hanldat lite men INGET godis även om jag var fett sugen på det hehe. så stolt över mig själv iaf