• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Emmamaria: Jaha, det var på åland... Då förstår jag.. Men då är det perfekta vinster ju!

Idag har jag vilat hela dagen, ska simma imorgon. Har slappat framför tv:n och såpor, det har jag inte gjort sen Vilmer var nyfödd.

Har ätit två digestive oliv, undra om Theresa eller någon annan vet hur onyttiga dom är. Är ju såå goda!

• alarik82

ja de är väldigt dött, på hela FL idag tycker ja.. suttit här nästan hela dagen *fy på mig* fattar inte varför man ska fasna här, jag har ju sååå mycke annat å göra

• Malin1976

Kan ju vara så att folk börjat arbeta efter en julledighet och då känns det tomt här fastän det säkert är som det var innan jul..

• Malin1976

Ska strax hämta Vilmer på förskolan. Blir inte förvånad om dom är inne igen. Har varit inne den senaste månaden. Blir en aning irriterad eftersom jag då känner tvång att vara ute när jag hämtar honom och då går så mycket av hans lektid inne här bort också. Frisk luft ger friska barn som sover bra på natten! Det gillar jag!!

• rundafrida

-Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna), Marsmamma(Sussi), rundafrida

-25kg Våra liv(Maria)

-20kg

-15kg nova68 ( Mia)

-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1974, Malin1976

-5kg emmamaria, swiss (Sandra)

-Mindre

• rundafrida

lägger till mej på listan..
    idag har jag varit och träffat föräldrargruppen.. hon vi var hos bjöd på annannaspaj och kakor.. jag tog ett glas vatten och en banan!! sååå strong!!
    vågen visade ner 2½ kg igår så jag e på rätt väg =)

• alarik82

va du är duktig rundafrida...

å jag som ska på babyträff nästa fredag hur ska de gå. jag har sååå svårt å säga emot när de står massa gotta på bordet

• rundafrida

emmamaria: det har jag med men det gäller bara att bestämma dej.. du kommer känna dej super duktig när du går därifrån..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)