• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Hanna 1974

Theresa1: Jag är likadan nu som du var innan . Är ju så skönt att få lite egentid när Tindra har somnat. Då åker allt det "förbjudna" fram som jag har gömt undan så Tindra inte ska hitta det! Då frossar jag i kakor och godis...
    Hur vande du dig av med det?

• Theresa1

Genom pepptråden plus att jag helt enkelt valde att inte äta efter min kvällsmat... Jag kan ta en frukt om jag måååååååste äta. Jag har ändrat min kost rätt mycket också jag tror att det bidrar jävl. mycket... Plus att jag sett vilket jätte resultat det gett på bara 2 månader. Marcus kan ha kakor o chips o skit hemma men jag vill inte ha det är så befriande. Eller jo jag vill ha men jag tar inte. *hehe*

• Våra Liv

hej hopp igen
    jag har precis startat en egen viktblogg på nätet där jag kommer skriva mina käslor, vikt o mått osv ja som dagboken vi skulle ha fast på nätet o kanske inte skriver vwrje dag men ibland iaf

overviktig.blogg.se/
    för dom som vill läsa iaf

• Swiss

ja! jag var ju tvungen att kolla det först!

• Våra Liv

T1 hihi be my guesst hihi jag komemr skriva både framsteg och bakslag o om jag är glad eller ledsen lägga in nya bilder o sånt med så kan jag ta väck dom härifrån

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)