• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Jag ska snart iväg och simma igen. Ska bli skönt!
    Hoppas datorn vill fungera bättre för mig så jag hinner med er alla!

• rundafrida

hej hej.. idag har jag varit på vårdcentralen på kost och vikt rådgivning.. fick massa bra att tänka på.. som tex att INTE äta light yoghurt på morgonen.. det är ca 35 sockerbitar tillsatt i dom.. jag som tycker jag e så nyttig när jag äter det..
    nu ska jag iallafall gå dit en gång i veckan och väga mej och mäta midjan... känns skönt att ha dom på vårdcentralen bakom sej med stöttning och råd..

• alarik82

runda frida då måste de ju vara lika mycke socker i vanligt lätt naturel yogurt oxå..*funderar*

nu har jag gått 50+50 prommis,fast stannade på affären å handlade å sen till fiket å tog en smörgås...

• Våra Liv

ib hehe okej skönt att det gick bra hos dagmamman

nu har jag va4t ute o gått as halt så den runda som normalt tar 40 min tog mig 1 timme o gå är helt dödad nu
    jag SKA äta mc donalds idag hemsk jag e va! men jag har gjort nya regler fölr mig. 1 ång i månaden få rjag äta skräpmat men endast 1 gång

• Våra Liv

fast iställe för pommes taR JAg sallad iaf

• Våra Liv

emmmamaria dom man köper o gör hemma är redan friterade en gång så dom är ganska onyttiga med

• alarik82

va är dom friterade en gång redan, dom ser ju såå bleka ut ju... trodde de var typ vanlig potatis bara

• Våra Liv

tror det står på förpackningn men jag kanske har fel

• Malin1976

Emmamaria: Det är ju jättegott att göra egna potatisklyftor i ugnen av vanlig potatis. Tar inte mycket längre tid än pommes frites!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)