• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

marsmamma testa att borsta tänderna

• Våra Liv

asså ärligt tjejer för ett tag sen minns inte när för jag ahde glömt att jag hade beställt det. men idag kom det på posten smakprover på kaffegodis, snabbt som attans öppnade jag en o stoppade i munnen o kände o tänkte att jag måste skynda mig innan sambon vaknar så jag hinner få i mig det utan att han märker någe men när jag hade tit halva godisen kom jag åp¨mig själv o tänka va fan håller jag på med så jag kastade dom andra 3 o det var därför jag belöt mig för att g¨ut o gå

• Stumpan2

VL: oj, det var ju starkt a dig att slänga det sista! skulle nog inte jag ha pallat att göra...

fast jag känner nu att försöka få en bättre livsstil, det är fasen svårare än att sluta röka ju! å skulle jag bara ta en endaste bit godis, skulle jag inte kunna hålla mig utan istället fortsätta frossa i godis, glass, mat etc... precis som att om jag skulle ta en cig nu (slutade för 2 år sen)m så skulle jag inte kunna hålla mig till en endaste, utan istället börja röka ett paket om dagen.

• Våra Liv

stumpan2 tack det VAR svrt att slänga det men bara jag fick det i papperskorgen kändes det bättre! Nu har jag käkat wookgryta mmm fick till det ordentligt idag o det vart riktigt starkt kryddat! första gången jag lyckas riktigt bra hehe

• rundafrida

stumpan2: vad har du för msn adress?? tänkte lägga till dej om det e ok..
    Nu har jag vart ute på promenix i stormen *burr*
    så nu ska jag krypa upp i soffan och se på film..

• JoWiAn

ska äta popcorn... är såååååååååååååååååååååå gotte sugen så jag håller på att dö.

• Sus69

Koviktare: Micropopcorn eller? Jag är oxå as sugen på nåt gott!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)