• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Hanna 1974

Våra Liv: Vad bra med en egen blogg så du kan hålla reda på vikten . Vart kan man göra sitt virtuella jag någonstans och kostar det någonting? Är det hur ens egen kropp egentligen ser ut fast på ett annat ansikte, som en docka ungefär? . Hade själv velat ha en sådan...

• Våra Liv

hanna i trådstarten har di en länk men nån hade nån sida från H&M där man kunde göra en på svenska

• Våra Liv

godmorgon girls.. asså vad dött det var här igår ib vart håller du hus? *sakna* blä vad trötter jag é då...

• Swiss

godmorgon! åh, vad seg jag är, vill inte alls jobba ha en bra (och nyttig) dag!

• Våra Liv

hehe jag vill inte ens gå till dagis med sonen *trött* men måste ju hehe

• Malin1976

Inget internet å inget att se på tv:n. Det blev en skitfilm på tv4 film istället. Åh så tråkigt!!
    Sov fint två timmar i sträck inatt. Sedan blev det 3½ timmes sängvridning sedan vaknade Vilmer efter 2½ timme... Känner mig inte alls pigg.
    Ska ta å fixa frukost med gröt och te så blir jag kanske pigg...

• idiotblondinen

VL: Här är jag. Jag sitter här o läser hela tiden, men jag orkar inte skriva för det är så många som skriver så jag hänger inte med. För er som undrar så kan jag säga att det går jättebra hos dagmamman och idag ska jag lämna Filip i en timme ensam o imorgon i två timmar. Filip har jätteroligt där o jag är sååå glad över det! Medan han är där så ska jag nog ta itu med tvätten, för jag har verkligen inga rena kläder. Sen i eftermiddag så ska jag faktiskt gå och simma. Igår blev det promenad och magprogrammet... Jaja, ha en underbar dag alla. Kram

• JoWiAn

Orkar inte läsa igenom allt. Idag ska jag jobba lite. William ska vara hos sin mormor. Sen ikväll ska jag på motionsgympa. Kommer väl vara den yngsta där. Ha Ha. Kärringa gympa brukar jag kalla de.....

• alarik82

IB men gud va bra att de går bra hos dagmammam....tycker jag verkligen du är värd.

idag tror jag att ja ska gå till "byn" har ju som sagt ingen bil som vanligt, å inte så skoj å sitta i nnanför 4 väggar hela tiden, de tar ca 50 min å gå. så de blir ju nästans 2 timmars prommis idag då, bara å hoppas att lilleman orkar med de. men tänkte gå så han får sova på väen dit iallafall... för jag mååååste handla...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)