• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

jag tror ja har addat dom flesta här i tråden nu på msn...de är bra de har man nån å terra om man får trist

• Nova 68

skulle vilja ha era msn om jag kan få har nog missat era vill hels inte lägga ut min här för det är samma som min epost men om jag addar er så får ni min privat fattar ni????

• Swiss

här har ni en till som inte heller vet vad hon ska bli när hon blir stor. det är ju jättesvårt!!

idag har jag skött mig bra iaf. dock lockar den försenade julkorgen från mormor full med godsaker. har inte smakat ens, tar man en tar man alla och nu ska jag ju köra HÅRT!

kram på nova som kände sig nere!

mitt bästa mellanmål just nu är grovt knäcke med bukos 4%iga vitlöksost o grönsaker. mums!

• Stumpan2

tack alla som önskat mig välkommen till tråden!
    fasen, det känns riktigt bra denna gången, är inne på dag tre utan godis o dyl och känner mig fortfarande motiverad. helt otroligt! och det är MÅNGA gånger jag redan försökt bättra mitt leverne och vikt, jag lovar...

får jag åxå adda er brudar på msn?

• Hanna 1974

Hej hej!

Får man hänga på er underbara tråd? . Denna tråd är gjord för mig . Johanna heter jag och har en dotter på tre år, jag har alltid varit en viktkämpe och har cirka tio kilos övervikt .
    Behöver lite råd, stöd och peppning när det gäller att gå ner i vikt. Än så länge har jag inte hittat ett bra bantningssätt som fungerar för mig men ni kanske vill dela med er?
    Ha det gott!

/Johanna.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)