• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Hanna 1974

Har blivit beroende av vitt bröd med prickig korv på sistone . Någon som vet hur "farligt" det är att trycka i sig sånt varje dag? Kan ju tillägga att jag dricker Oboy till också!
    Får sluta köpa hem sådant men det är ju så gott!

rundafrida: Starkt jobbat!!

• Våra Liv

prickig korv är ganska fet o vitt bröd är inte alls bra för magen o oboy är skitmycket socker i ävben oim det är gott

nu har jag varit ute o traskat i snörusket i 50 minuter med stavar så nu är jag dösvettig

• Hanna 1974

Våra Liv: Precis vad jag fasade för att få höra . Är väl bara att ge upp det goda och istället unna sig det en dag i veckan, tyvärr .
    Vad duktigt av dig att ge dig ut i detta vädret, själv håller jag mig inne med Tindra. Känns för kallt och blåsigt att gå ut, huuu!

• Våra Liv

hanna det finns ju goda allternativ det finns o köpa smalare prickigkorv visst det är ju dyrare då. det FINNS gott mörkt bröd man får prova sig fram eller varför inte baka eget! nybakat är alltid godast! och drick grönt te med en sked honung i det är med as gott min frukost består av rågflingegröt med mosad banan och psylliumfrön (loppfrön) en nyttig frukost sopm är bra för hela kroppen plus du står dig längre på det

o ja du det blåste och RGNADE jävla skitv'der! men jag är glad nu efteråt att jag verkligen gick ut

• alarik82

VL du är dutti du. skulle oxå ha gått ut men vagnen var i bilen å den hade gubben till jobbet

snart kommer jag iväg på mitt boxpass oxå... om 45 minuter *längtar* de enda jag ser fram emot i veckorna....

• rundafrida

hej hej.. tack =) va ni är snälla =) ni är oxå duktiga..
    idag har jag beställt pizza.. *ajjabajja* men jag ska bara äta en halv och utan ost på så då är det ju inte så onyttigt..

• Sus69

Runda Frida: Bra jobbat!

HJÄLP mig!!!!!!!!! Jag är jätte söt eller snask sugen! Finns det nåt "nyttigt" gott som ni kan komma på?!?!

• Hanna 1974

Marsmamma: Du kan inte sno ihop en god fruktsallad då? Är själv också sugen på något litet att smaska på .

• Sus69

Hanna: Tack.. bra förslag men... ja vad ska jag komma med för dålig bortförklaring.. inte riktigt vad jag är sugen på... mer tips?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)