• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

VL: Jaha....

Swiss: Du bytte alltså ut creme fraichen mot keso eller? Hade du kyckling eller köttfärs i?

• Swiss

nej, alltså, keso med smaken "taco". jag åt den med en massa grönsaker och svarta bönor, som en taco-sallad. lyxigt gott och nyttigt! jag är en sån där konstig vegetarian

• Stumpan2

men shit vad hungrig jag blir när jag läser alla goda saker ni ätit! *magen kurrar*

tänkte fråga, är det imorn man ska väga sig å eventuellt mäta sig och sedan skicka ett meddelande till TS?

• Swiss

haha, måste tipsa om en sak jag just kom på: när ni är sådär farligt sugna, måla naglarna! då k a n man ju inte äta! *spretar med fingrarna för att inte kladda*

• Hanna 1974

Hej tjejer!

Ska snart lägga mig för jag är sååå trött . Har ätit räkor till middag, sååå gott . Idag har jag unnat mig att småäta onyttigheter för jag har känt mig deppig . Men Tindra var kramgo och snäll när hon skulle lägga sig så då vart man glader igen !

Godnatt på er

• alarik82

skulle koka ägg tänkte ja, men ja åt 2 manadriner istället. inte fö ratt ja tror ägg är så farligt va???

malin... visst är de en bra bortförklaraing va

• alarik82

snacka om mycke motion denhär veckan, boxercise, måndag, onsdag å fredag, sen 100 min prommis idag å sen step up på lördag

• Swiss

kram på´rej hanna o hoppas du känner dig mindre deppig snart:)

emmamaria: ägg är inte alls farligt, beroende på vilken "skola" du tror på och vad du har till. enligt gi är det bra!

• alarik82

swiss... nja kör ingen skola alls.... tänkte de är ju inge fett å sånt i ägg... måste ju hitta nått man kan äta ibland när man blir sugen på nått. för kokt ägg på hårdbrödmacka är ju mums

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)