Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

VL: En bakelse!?!?! Det var det värsta

Som straff måste du göra massa övningar med mig imorgon!! Okej? Inte massa kanske men du skall straffas

• Theresa1

Vl: O... nu blev det komplicerat... Jag menade nog mest att jag tyckte att vi skulle tävla med oss själva för att bli taggade...

Men det är klart att jag ska ta startvilkt - planerad målvikt/målmått - Halvtidsresultat - Och målvikt o resultat.

Om ni vill förstås... Vi lämnar ju till TL varje vecka så jag kan ju bara skriva ner var vi står efter 7,5 veckor... Så det enda vi behöver göra är fundera ut vad som är rimlligt att loosa på dessa 15. Har kollat på iforms suveräna sida och bikini och magträningen år inte jobbig... tar inte så mycket tid heller...

VL: Jag leter övningar till dig *mouhahaha*

• Theresa1

Malin: Jag kollade aldrig simprogrammet utan kastade bara med det i farten eftersom jag vet att ni simmar, var det svåra grejjer eller? Måste man vara Ahlshammar eller?

• Theresa1

Glömde, imorrn vill jag att alla som ska vara med på min 15 veckors säger till, ni som inte redan gjort det dvs

Puss

• Theresa1

Tjoho!!! Nu är jag här, kom precis hem från sväronen, vi har ätit gott o levt väl

Tävlingen ja...

Så här sa vi (eller jag )

Först:
    *Vägning/mätning
    *Mål vikt/mått

Mitten
    *Rapport

Slut:
    *Mått/Vikt

Den som gått ner mest vinner o den som kommer närmast sitt mål vinner också

Under tiden (15 veckor) följer man iforms 15 veckors programwww.iform.se/polopoly.jsp och bikiniprogramet www.iform.se/polopoly.jsp .

jag har faktiskt ett prid till vinnaren!!! Mer säger jag inte... Tyckte att vi behövde en morot

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)