vikt...peppningstråd =)
T1: Fy fan *håller för näsan*
T1: Fy fan *håller för näsan*
Förresten VL, jag måste skryta lite, jag har inte köpt cigg idag heller!
T1: Väntar på att nån ska skriva nåt roligt i nån tråd där jag hänger. Annars sitter jag mest och rapar och dricker kaffe för jag åt nyss middag. Har du lagat jeansen nu?
Malin:
Jag är också jättesugen på att baka! Men vafan, lönt att stå och vara hurtig när ändå ingen varken får se eller veta?
5:e rökfria dagen idag!
T1:
Fan tjejer, ärligt, jag måste börja röka igen... Från att ha käkat ca 600kcal om dagen så har det nu gått upp i det tredubbla dessa dagar. Jag får fan köpa cigg imorgon.
T1:
VL: En cigg om dagen o viktminskning.
Vafan... Jag kollade precis på Victoria's Secrets Fashionshow 2005... Klart jag barnslar mig. Men jag menar vafan alltså... Blä. *trött*
Malin: Ja, men det var ju inte så att jag såg någon av modellerna röka, det var bara det att jag kände mig mer peppad att gå ner i vikt och jag är ledsen men om det fortsätter såhär så köper jag hellre cigg o går tillbaka till en cigg om dagen än att jag äter 3 gånger mer än jag behöver för att jag går o nallar i skåpen precis hela tiden.
VA! Nu hör jag om Migrationsverket att dom i Kristianstad har firat utvisandet av en ensamstående mamma i Östra Göinge (=min hemkommun)
Fy fan, jag blir så förbannat upprörd!
Ojojoj, knappt ångest jag får. Jag har inte köpt en enda julklapp o idag blir det att åka in till stan o köpa grejjer till 7 personer. Att åka buss som ensamstående mor med en jobbig barnvagn i denna julrusch kommer inte alls att vara roligt...
Nån som har bra julklappstips förresten? Jag ska köpa till mamma, pappa, en syster på 22 år, en bror på 32, två systrar på 13 o till min son. Det kommer bli en skitdag idag, känner jag.
VL: Tuggumin känns inte destruktiva nog.
Mm: Vad synd att du inte anser dig vara värd bättre. Angående maten alltså.
Kram på er!