Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Ha en underbar jul Theresa!

• idiotblondinen

Hah! Jag har vägt mig idag! Har gått ner 1 kg o väger 80 enligt den våg jag brukar väga mig på!

• idiotblondinen

VL: Jösses hur orkar du Men duktig har du verkligen varit!

Malin: Ja, jag tror på under 80 innan året är slut..

• idiotblondinen

Tycker nog att vi bestämmer att just nu, denna helg, så får vi faktiskt äta vad som helst. Kan ju tänka liiite på att hålla igen, men bara liiiiiite, inte överdriva! God jul på er alla från en jättejulig Katarina!

• idiotblondinen

Hej kära vänner! Nu är julaftonsfirandet slut för dagen för min del. Alla är vi väldigt nöjda! Både jag och Filip fick jättefina saker. Verkligen underbart! Jag fick ett årskort på simhallen av mamma! Kan gå o simma hur mycket jag vill under ett år! Underbart! O massor av andra saker. *glad*

Hoppas att ni andra har det lika bra som jag har haft!

Kramar /Katarina

• idiotblondinen

Vad bra ni verkar ha haft det. Det har jag med. Kan skryta om att jag inte har gått upp, jag står kvar på 80 kg!

• idiotblondinen

Vad gör ni idag då? Jag har varit ute o gått, o så har jag kört igång med Nutrilett igen Hur går det för er?

• idiotblondinen

Bra Marsmamma! Malin, såg att du fått kallrökt lax? Du ska veta att det är verkligen bra, jättegott och framförallt KALORISNÅLT!

• idiotblondinen

T1: Nja, jag håller mig inte undan... Men jag känner inte att jag har "rätt" att vara så "hård" som jag brukar här, för jag har ju också syndat lite Dessutom tror jag att folk är rädda för att få höra lite... Skamsna! Men det ska ni inte vara! Skamsna ska ni bara vara om ni FORTSÄTTER äta en massa skit o inte rör på er

Fan vad det snöar... Jag vill ha en pulka att dra Filip i! Tror fan inte att det går så bra att fösa fram vagnen i denna snön...

• idiotblondinen

Hallå! Hjälp o stöd tack! Jag tänker på mat hela tiden! Jag får inte börja slappa nu när det gått så bra... ååååh... jag verkligen måste ner så jag kan få känna mig attraktiv. Tänk vad trevligt det skulle vara att bli kär

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)