Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

T1: Jahaaa, jag trodde man skulle anmäla sig på sidan eller nåt

Nu sover bullen o jag käkar/dricker Nutrilett. Hoppas humöret förbättras!

• idiotblondinen

T1: Nja... Jag har märkt att jag har brusten hud över hela kroppen. Jag kan t.o.m dra i skinnet på baksidan av låret osv. Haha... Nu när jag har webcam så skulle jag kunna ta en magbild. Men naeeeeeee.................

• idiotblondinen

T1: Jag tog en nu men jag raderade den och mår illa istället.

• idiotblondinen

TL: Jag mådde ärligt illa när jag såg min mage. Fördelen är väl att jag blir extra peppad.

• idiotblondinen

T1: Lite märkte jag... Jag fattade inte hur mycket snö det var så jag satte ner Filip i snön. Då försökte han ju naturligtvis gå men det gick ju inte såklart så han föll pladask o drunknade i snön, typ. Men det har inte blåst så farligt här... Jag förstår inte hur det kan göras så mycket liv av detta, det borde vara vardag i norrland? Helknäppt, precis som att vi inte har haft snö förut? Det har inte ens varit storm för tusan.

• idiotblondinen

T1: Men det var väl bra att du tog ut dig

• idiotblondinen

T1: Vi kan väl köra lite magövningar tillsammans sen? Eller vad säger du?

Marsmamma: Hej! Men det är det vi är till för! Vet att din motivation inte är den bästa, men hoppas på att du kan peppas av oss! Alla gör vi så gott vi kan och det ÄR en ENORM prestation vi måste ta oss igenom! Vi är här för dig, för att prata om allt mellan himmel och jord! *Kram*

• idiotblondinen

T1: Hehe, tack *rodnar*

Tja, sit-ups? 4*12 NU? Är du med?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)