Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

KV: Jag åt ett par wasabinötter... då försvinner gottesuget direkt Borsta tänderna är annars ett bra knep... Håll ut o va stark, du har ju varit såååå duktig hitils, fuskar du nu måste du ju börja från noll när det gäller ant.godisfria dagar

Tänk MIDJEMÅTT!!!

• Theresa1

IB: Tack... Jag har en vision om att jag ska kunna tjäna en slant... Men jag vet inte... Det finns så många som håller på Fast jag har sett många här som bara har pärlor på tråd o tar typ 200-300 kr för det... Filip kan ju snart göra det... haha då kan du bli rik!!!

• Theresa1

Ib: nio är nog en jättebra tid, min mamma var dagmamma förut o vid den tiden har jag svårt att tänka mig att du stör... Bra va??

• Theresa1

Hej jag ser att vi pratar sömn... Jag vinner Max vaknade 00.30 o somnade om 03.45. JÄTTEKUL! Han var bara kedsen emellanåt men inget dög egentligen Inte vällin, inte bröstet inte sova i sin säng eller hos oss... Jag vägrar sätta ner honom i sitt rum så han kan börja leka... Det vill inte jag att han ska lära sig. Att komma upp o leka på nätterna alltså.

Grannarnahade fest så jag trodde jag skulle tappa öronen...

• Theresa1

vL: Mmm men jag är ju svensk så jag hoppades hela tiden på att någon annan skulle ringa... Dessutom är det folk vi känner litelite så då blir det skämmigare... Jaja jag vet att jag är en MES!

IB: Jo jag fattade att det var på morgonen

• Theresa1

jag var nere på stan för MQ hade jätterea... J****R va folk... Jag hittade iaf lite justa kläder ,men jag behöver ju jeans... Det köpte jag INTE. Jag tänkte slita de jag har tills jag väger normalt igen...

• Theresa1

Tittar in en snabbis o läser ifatt!

Bra att ni är så duktiga å kan avstå på kalas... Det var ju tydligen inte jag Men jag tog mitt straff!!

Ska hoppa rep nu!

Ses senare

• Theresa1

Jag läste din tråd VL: Vafan är det med folk... Jag fattar inte varför man måste lägga tid o energi på sånt som man ändå inte är inresserad av... Om man tycker att det är ointressant blahablaha med din info så *klicka vidare*... Grinollar!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)