Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Tack, med de resterande väntar jag nog lite med, magen slår mig i ansiktet så förbaskat

• Theresa1

KV: Jag skriver in dom i ett exelprogram så vi kan jämföra sen o se resultaten

Va skönt alla ni som komit ut på promenad... Själv städar jag o tränar samtidigt

• Theresa1

Jasså, ja det är ju inget värsing direkt... Vi bara der hur det går om ett par veckor

• Theresa1

Vissa föräldrar är puckon... Nu kommer inte jag ihåg vilka sötningsmedel det är i just dem så de kanske inte är så bra men komentaren var ju så jävla dum

• Theresa1

Chapis: Jag kör allt som går, helst samtidigt Lite viktv. iaf körde mer i början, men jag fixade inte riktigt att bara ära lite av det goda, tog bort vissa nyttiga grejjer för att få äta det onyttiga. *dumt*

• Theresa1

Inte för att det har med ngt att göra men nu har jag lagt upp mina egentillverkade smycken... under strka bilder. Det är ju så trendigt att göra det själv numer *haha*

• Theresa1

Vl: Japp, jag säljer... Jovisst kan jag ta en sån bild, gör det imorgon och msn:ar eller mailar om du inte är inne... Just det på bilden är sålt, men jag gör ett nytt... Jag "jobbar" så att jag tar beställning så jag inte sitter med 25 halsband som ingen vill ha, onödigt jobb. Just det du vill ha är lite dyrare för det är mycket jobb, jag lindar ju upp alla pärlorna... Men jag tippar på att det blir 125-150 kr beroende på hur du vill ha det med antal "hemmagjorda"pärlor o så. Men det fixar vi Färg bestämmer du också själv, så ingen har ett likadant menar jag. Jag hejar på orginaliteten o vill inte att alla ska vara lika, fast vill du gör jag ett nästan exakt som på bilden.

Kul att du gillade dem.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)