Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

Vackraste.. Välkommen!!!

Malin: Jag gör typ som du i motivationsboken, fast jag skriver varje morgon o kväll... Grönt om jag gjort o rött om jag inte gjort plus grönt för bra grejjer som stoppas i munnen o rött för mindre bra... Det är en skön känsla med en helt grön vecka! Om jag fubbar tar jag ofta igen det o då markerar jag det också. Sen skriver jag ner alla känslor också, fukar verkligen jättebra. Din ide om guldstjärnor är toppen bra, verkligen!

Winerbröd = halv pizza, har läst det igen!!! Så nu går vi på det ellerhur malin

Runda: Har du läst om de motivationsböcker några av oss kör med?? Om du också kör med den så ska du skriva in ett fett jävla beröm o bra o hurra o lite till för att du inte åt av gottet de hade med sig. Ju mer sånna grejjer desto fortare har du viken!! Du var jätteduktig som sa nej! Verkligen

Vl. ÅHHHHH *Grattis!!!!!!!!!* Gud va kul att se resultat. Vi säger väl 55 till sommarn va? Äta rätt är nog över hälften om man ska gå ner... Träning hjälper ju bara till på traven

• Theresa1

Malin: Det är nog mest för smakens skull, tror knappast att det är livsviktigt så skippa den du. Marcus o max kom precis hem från en runda i spåret o berättade att det är AS bra "pulkaväg" där. Så nu är det bara o ta sonen i pulkan o promenera... Gick i spåret på mornara innan frukost förut. Det gav verkligen resultat, men sen kom snön o latmasken i mig vaknade

• Theresa1

*är sur på Marcus* Jag vill ha godis å tröst äta o tycka synd om mig framför datorn...

• Theresa1

VL: Allt för att locka barnen!! De har verkligen ingen vett i skallen alls... Inget spelar roll så länge de kan få lite stålar

• Theresa1

jag orkade int heller läsa vad jag skulle ha på mig o jag tänker inte handla nytt heller Tyckte vara att den var kul.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)