Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Gomorron!!

Åh va kul med nytt folk VÄLKOMNA!!!

Jag "råkade" mäta mig o jämföra med mina förata siffror... WOHA!!! Det fattas faktiskt en hel del cm. Eller fattas var väl fel ordval... Borta o ej saknade

Jag har träningsvärk i midjan eller vad man ska kalla det... GÖTT!

• Theresa1

EM. Jag äter ju tårta hela tiden Så jag fattar inte hur det har gått så bra... Allt jädra hopprepande... Tack iaf, det är peppande att höra att man är duktig!

• Theresa1

Swiss: När jag gick ner i vikt sist (innan jag fick barn) Var det första som försvann brösten, den det vid nyckelbenen, sen allt vid knäna SEN mage o litelite stjärt Men vi är ju alla olika så det är ju bara att hoppas att det funkar bättre för dig Jag är dömd att ha ett jätteass

• Theresa1

EM; För oss tog det 1 strid som varade en timme... Efter det har han sovit gott. Sonar själv utan större protest, vaknar 1 gång för välling, sen sover han till halv 9 typ... Så det kan vara värt det om man känner att man pallar

• Theresa1

Frida: Fick du inte med dig nån? Fan va trist... Jag har hoppat rep så det rinner svett

• Theresa1

mm det kan ju vara för kort... annars önskar jag dig lycka till med att slingra dig ur varför du kan hoppa inne o inte dom *hehe* Jag vill gärna höra förklaringen sen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)