• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Elsa81
    Tiiinaa skrev 2011-04-03 17:34:37 följande:
    Tack!! :) Ja det tror jag säkert du klarar av! Det är ju mycket enklare att virka än att sticka också (enligt mig), så försök.. Dessa figurer är ju gjorda med bara fasta maskor som man virkar runt...sen ska man ju kunna öka och minska också, men mer än så är det inte när man virkar "amigurumis" :)
    Kanske ska ge det ett försök, jag är oxå bara hemma om dagarna och har tid att fördriva Glad
  • bella11
    Nostalgitripp skrev 2011-04-03 16:29:27 följande:
    Ja men det är typ grönt och tjockt, som gele. absolut inte som flytningar :)
    Kan ju va slemproppen... när har du bf? kan ju gå tidigare med men inget händer.. minns att de tog en vecka innan min son kom efter slemproppen hade gått.... men så är det ju inte alltid... ring din MVC om du är orolig...
    såååå lycklig!
  • jakeline
    FruMadde4barnTätt skrev 2011-04-03 09:57:02 följande:

jakline

jättefin modellfotografering!

tovediana

vilken stor och fin bebismage du har!

tack! finns vanliga magbilder i galleriet här på fl. :)  Magen har faktiskt sjunkit rätt rejält. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nostalgitripp
    bella11 skrev 2011-04-03 18:30:35 följande:
    Kan ju va slemproppen... när har du bf? kan ju gå tidigare med men inget händer.. minns att de tog en vecka innan min son kom efter slemproppen hade gått.... men så är det ju inte alltid... ring din MVC om du är orolig...
    Jag är inte ett dugg orolig, jag har bf på 6 veckor och mitt bfdatum innan UL var på 4 veckor. Och även om det var slemproppen så kan det ju ta flera veckor innan förlossningen. :) Det känns mest spännande att veta att det närmar sig. :)

Idag är jag i v 35 (34+1)
  • glit
    Vecka 33. Magen växer och växer. Tråkigt att bristningarna smyger sig på men jag tar det inte alls så hårt som jag trodde att jag skulle göra. Känns inte som det spelar så himla stror roll faktiskt :)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011