• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • FruMadde4barnTätt

jakline

jättefin modellfotografering!

tovediana

vilken stor och fin bebismage du har!

• skalbagge

Ojojoj va jag längtar efter dig som bor därinne i magenHjärta du är såååååååefterlängtad.

• Nostalgitripp

Hmm, jag börjar fundera på om min slempropp har gått/håller på att gå. Varje gång jag är på toa så har jag haft geléklumpar på pappret, inte som flytningar utan tjockare och typ som snor. Visserligen behöver det inte betyda något eftersom det kan dröja flera veckor innan det händer något men det är ändå lite småspännande. :)

Har någon av er märkt av något liknande?

• bella11
    Nostalgitripp skrev 2011-04-03 13:53:25 följande:
    Hmm, jag börjar fundera på om min slempropp har gått/håller på att gå. Varje gång jag är på toa så har jag haft geléklumpar på pappret, inte som flytningar utan tjockare och typ som snor. Visserligen behöver det inte betyda något eftersom det kan dröja flera veckor innan det händer något men det är ändå lite småspännande. :)

Har någon av er märkt av något liknande?
    så har jag haft under hela min grav, fast mera genomskinliga... Under mina förra grav så märkte ja att de va slemproppen för då va det grönaktigt....
    såååå lycklig!
  • Nostalgitripp
    bella11 skrev 2011-04-03 15:01:37 följande:
    så har jag haft under hela min grav, fast mera genomskinliga... Under mina förra grav så märkte ja att de va slemproppen för då va det grönaktigt....
    Ja men det är typ grönt och tjockt, som gele. absolut inte som flytningar :)
  • Tiiinaa

Ska lägga upp en magbild sen också, men först ville jag visa vår fina vagga och "egensnickrade" sänghimmel. Sen om ett par månader ställer vi dit spjälsängen under sänghimmeln :)

Min fina egenvirkade vagnmobil som jag blev väldigt nöjd med. Sambon stormgillar ugglorna :) Filten har jag minsann också knåpat ihop själv...det märks kanske att jag inte jobbar utan är ledig mesta delen av tiden..

LÄNGTAR EFTER BEBIS NU!!

• Elsa81

Åh va fint du har gjort det! Speciellt i vagnen....blev lite avis så jag har frågat mamma om inte hon kan sticka en sån där filt Flört Jättefint!
    Undrar om jag själv skulle klara av o virka? Har inte virkat sen man provade på i skolan.

• Tiiinaa
    Elsa81 skrev 2011-04-03 17:08:36 följande:
    Åh va fint du har gjort det! Speciellt i vagnen....blev lite avis så jag har frågat mamma om inte hon kan sticka en sån där filt Flört Jättefint!
    Undrar om jag själv skulle klara av o virka? Har inte virkat sen man provade på i skolan.
    Tack!! :) Ja det tror jag säkert du klarar av! Det är ju mycket enklare att virka än att sticka också (enligt mig), så försök.. Dessa figurer är ju gjorda med bara fasta maskor som man virkar runt...sen ska man ju kunna öka och minska också, men mer än så är det inte när man virkar "amigurumis" :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011