Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Idag går vi in i vecka 40 (39+0), och jag tycker han kan komma ut NU! Hehe.. 

Väntar IVRIGT på uppdate från werkestam.. så spännande.. hihi. Hoppas allt gått bra. 
BF idag och slemproppen har gått,inte helt men kommer lite då och då! mensvärk och Sd nån gång då o då! visar sig :) dt e i allafall på g
Fy va segt det är nu... BF imon och inte en känning längre
trodde att den skulle titta ut tidigare men tji fick jag!
Man blir ju grymt avis av att se allas nyfödda undervärk också 

Jag som trodde jag skulle gå över tiden. (BF 10 maj, födde 3 maj) Jag är helt säker på att anledningen till att allt satte igång var för att jag gick första maj-tåget (den 1 maj då såklart) och den promenaden tog verkligen på krafterna. Dagen efter satte värkarna igång på kvällen och tidigt morgonen därpå kom min dotter. Så ett tips om ni som jag inte hade haft en enda förvärk och det inte känns alls som det e på G. Ta en riktig långpromenad och i lagom rask takt i minst 30-40 minuter, kanske börjar hända grejjer då!
Vecka 39 i dag!
Spjälsäng och mamman är redo! ![]()

kan inte heller påverka min bebis att komma ut.... håller igång från kl 5 varje dag med min vilda 2,5 åring... stor städar varvarannan dag och är ute 5-7 km i rask promenad dagligen o inget händer......
Hej tjejer.
Nu ligger vi på bb o väntar på vårt planerade snitt, så om kanske 1-2tim är man tvåbarnsmamma.
Lycka till alla ni andra.