Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Stort Grattis till alla som fått sina små =0)
Här har vi också en kille som segar, hade BF den 16e och verkar inte som han vill komma ut än. Men håll ut, vi som fortfarande väntar! Dom kommer snart =0)
Hallo!
Här har jag fått en påg som inte sega,min kom en vecka tidigare än bf. Den 16Maj kl.13.43 kom lilla Devin efter så snabbt o intensivt värkarbete att lillgrabbens hjärtaljud vart nästintill obefintliga, han fick i all hast förlösas med tång o en STARK läkare. När Devin väl kommit ut så återgick hjärtat till det normala men andningen la av, så han togs direkt ifrån mig, väldigt jobbigt i efterhand men vid tillfället var jag så påverkad att jag var lugn som en filbunke. Efter 40minuters andningshjälp av teamet på Neonatal i malmö så hördes dock ett barnaskrik o hans pappa(som hela tiden var ett otroligt stöd) kunde äntligen andas ut. En himla tuff början för Devin(o även hans pappa som var medveten om allt som hände) men lilla kämpen återhämta sig otroligt fort o två dygn efter förlossning vart vi hemma igen:)
Helt underbart är det med bebis,kunde aldrig föreställa mig det innan han kom!<3
Grattis till er andra som fått och lycka till ni som ska ha! Tänk vad fina bebisar som legat/ligger i våra magar!:D
Emmelie89 grattis till sonen Devin va fint namn. Jobbigt att de blev lite komplication men så skönt att läsa att allt gick bra till slut.
Nu ska vi få ut denna bebisen. Har varit ute och gått ca 10 km, klippt gräset, städat huset. Nu e ja sååå trött har lagt mig ner för och vila lite men ännu ingen smärta :S
Funkar inga knep på mig el??
Grattis till alla bäbisar!
Började blöda idag så är inne på förlossningen nu o öppen 4 cm, såå kanske kan starta igång!? Känner iaf fortf inga värkar eller nåt men jag hoppas:)
Äntligen är Noah här, 3700g o 51cm lång.
Född 110520.