Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
EvaCristina:
Har ringt och dom bad mig vänta lite hemma och se vad som händer. Var ute på en promenad med mannen. Har ont i skelletet där nere.
När ja gick på toa märkte jag att de har kommit lite blod på trosskyddet, lika stor som en tio krona. Men när jag torkade mig va det inget blod på pappret :S
När dina värk började så som mina. När åkte du in och tog det länge innan du fick din bebis????
Kram
QueenEm - Grattis till söta lillflickan!
amisej:
Det började vid 13.00 och vid 20.30 fick jag blod på papperet när jag var på toa. Det var lite slemblandat. Då ringde jag och de sa att servar slemproppen. Jag tog ett par Alvedon vid 23 och gick å la mig, men då var det så pass ont att jag inte kunde somna. Vankade av och an här hemma och vid 6.00 ringde jag å sa att nu står jag inte ut här längre, vi kommer in. När vi kom in vid 7 var jag öppen 5-6 cm och kl 11 kom hon ut. De sa att det var snabbt för en förstföderska.
Och ursäkta stavfel
Det kommer gå bra det här! Kram
tack =)
EvaCristina tack för svaret!! Va skönt att de gick så fort och bra för dug. Hoppas de blir så för mig med....
Har tagit nig en lång och varm dusch nu. Värkarna e inte så starka som innan men sd e där fortfarande och har så ont mellan bena kan knappt gå.
Tänkte fråga er tjejer
Har ni någonsin hört ett ljud som typ klick där nerifrån???? Hört det 3 gånger nu men inget händer. Undrar vad de kan bero på???