• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • bella11
    amisej skrev 2011-05-17 16:10:53 följande:
    Bella11:
    Aaa det borde visst vara tvärtom.
    Aja ska iväg till min bm imorgon och ska ta upp det med henne. Hoppas hon har ett svar på den frågan åt oss ;)
    ja gör gärna det! 
    såååå lycklig!
  • Glad och nyttig
    amisej: Det gick bra! Nu är bebisen fixerad, ligger lite längre ner och är väl redo för den stora vida världen. BM antydde att det skulle kunna bli bebis inom några dagar då jag beskrev mina förverkar. Men det vågar jag inte hoppas på... Den kan ju komma närsomhelst. I natt eller om 14dgr! Jag har gått upp ett kilo och vägde idag 80,1 kg.

Jag har också haft som ni beskriver, flytningar under större delen av graviditeten, men sen har det avtagit. Tills idag, då jag känt att det "droppat" lite igen. Bara att vänta.. Tungan ute

Det är så himla spännande att inte alls veta när det ska ske!!

Kram!!
  • Habbi
    Glad och nyttig skrev 2011-05-17 22:10:16 följande:
    Jag har också haft som ni beskriver, flytningar under större delen av graviditeten, men sen har det avtagit. Tills idag, då jag känt att det "droppat" lite igen. Bara att vänta.. Tungan ute
    Samma här.. ! Haha, alla verkar ha lika..
  • Elsa81
    tovediana skrev 2011-05-17 18:35:07 följande:
    BF+16

+ 16`?? Låter dem en gå över så länge? Här lät det som att efter 14 dagar satte dem igång en....
  • tovediana
    Elsa81 skrev 2011-05-17 22:28:33 följande:
    + 16`?? Låter dem en gå över så länge? Här lät det som att efter 14 dagar satte dem igång en....
    mm :( sjukt jobbigt..både psykiskt och fysiskt!
    det är bara 3% som går såhär länge också..
  • Milleman
    Elsa81 skrev 2011-05-17 22:28:33 följande:
    här i göteborg får man gå över 21 dagar...
    jag är på BF+10 och är så ruskigt less på detta... men det är 11 dagar till som gäller ifall inget kommer igång naturligt Obestämd
  • LiiLo

Tack så mycket allihopa!! Och grattis till alla er som fått sina bebisar :)
    Ni som har erat kvar...Hoppas ni får era små snart!!
    Det finns inget mysigare än att titta på bebis och gosa, har haft turen att min (snart) 4 åring "accepterat" sin lillebror och är jättesnäll mot honom :)

Käärlek: Ja på självaste fredag den 13:e :P Hoppas ditt sätter igång snart!

Kram till alla :)

• Baby Boo

STORT GRATTIS till alla nublivna föräldrar; framförallt Werkestam som haft det så tufft och som nu på morgonen genomgått planerat snitt. {#emotions_dlg.flower}

Själv är jag idag 38+2 gången och ska om några timmar till BM för en vaginal undersökning. Förhoppningsvis "rotar hon runt" riktigt ordentligt så att jag får träffa min lille son liiite tidigare än beräknat.
    Har så fruktansvärt ont i bröstkorgen på kvällarna och känner mig mer än redo att bli mamma.
    Men... Han måste ju få stanna där inne så länge han vill :)
    Hjärta

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011