• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • She and Him

Nu är vår lilla Charlie änligen här! Hjärta
    Han föddes igår 20 maj (en dag efter BF). Vattnet gick hemma på badrumsgolvet och 10 timmar senare var han ute! Det var helt fantastiskt!
    Han har massvis med mörkt hår och stora mörka ögon!

• bella11

GRATTIS alla !!!!! här är det några dagar kvar till bf (28 maj) väntat länge nog nu! min bm trodde ja skulle få i v 35!!!

såååå lycklig!
  • jakeline
    She and Him skrev 2011-05-21 20:26:27 följande:
    Nu är vår lilla Charlie änligen här! Hjärta
    Han föddes igår 20 maj (en dag efter BF). Vattnet gick hemma på badrumsgolvet och 10 timmar senare var han ute! Det var helt fantastiskt!
    Han har massvis med mörkt hår och stora mörka ögon!

grattis! åh jag är så avis på alla som fått nu... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • LiiLo

Oj oj oj nu går det fort, varje dag jag e inne o kollar så är det typ 3 nya bebisar som kommit...va kul! Grattis till er!!

Majbebisarna detta  år verkar vara en riktig pojkmånad :)

• Oktober84

Jag har följt denna tråden noga, men har inte varit aktiv med vare sig bilder eller med text, men hade iaf Bf i fredags och ingen bebis än för mig...
    Var in till spec mödravården i fredags (lång historia, kort sagt, har lite fostervatten) och de tog ctg då och gjorde även ul för att mäta hur vattenmängden såg ut. Även om det var lite vatten så hade det inte minskat mot tidigare, så fick en ny tid på torsdag för ny koll.

Grattis alla som fått sina små underverk, är så avundsjuk, vill att vårat lilla mirakel ska komma snart ockås!
    Vad lustigt att det är så många pojkar i den här tråden, vi vet inte vad vi får, men alla som säger sig kunna se och avgöra om det är en pojke eller flicka säger att "du har en pojkmage" bla bla bla.
    Ska bli spännande att se om de har rätt eller fel. 

• amisej

Vaknade imorse med kraftiga sd och lite ilande mens värk.
    Hoppas de leder till nått nu då..
    Ska på 3 års kalas sen under ef.m där det blir full rulle med barn. Ta och spela lite fotboll och springa med dom kanske :D

• Emmagumsan
    Oktober84 skrev 2011-05-22 09:51:40 följande:
    Jag har följt denna tråden noga, men har inte varit aktiv med vare sig bilder eller med text, men hade iaf Bf i fredags och ingen bebis än för mig...
    Var in till spec mödravården i fredags (lång historia, kort sagt, har lite fostervatten) och de tog ctg då och gjorde även ul för att mäta hur vattenmängden såg ut. Även om det var lite vatten så hade det inte minskat mot tidigare, så fick en ny tid på torsdag för ny koll.

Grattis alla som fått sina små underverk, är så avundsjuk, vill att vårat lilla mirakel ska komma snart ockås!
    Vad lustigt att det är så många pojkar i den här tråden, vi vet inte vad vi får, men alla som säger sig kunna se och avgöra om det är en pojke eller flicka säger att "du har en pojkmage" bla bla bla.
    Ska bli spännande att se om de har rätt eller fel. 
    Inte heller varit så aktiv, men jag läser allt emellanåt. BF 26 maj. Jag var inne på spec i måndag pga stort stegrande sf, det visa sig att jag har mycket fostervatten samt stor bebis verkade det som. Ny tid imorgon, spännande att se vad dom säger. Jag sprängs snart. Men det är ju värre med lite vatten. :/ Hoppas det går bra för dig!!

Alla tror också att jag väntar en pojke.. :P Snart får dom se :) 
  • Hiavatha

Vi har bröllopsdag idag, så vi tänkte att det kunde vara en bra dag för bebben att komma ut, har haft liiite "mensvärk" idag så vi får se! BF+11...

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • hellish89
    Emmagumsan: Wow, vilket underbar bild!! :D
    Slänger väl in första bilden på magen, nu 5 dagar efter Johannes kommit ut! 

Har redan gått ned 10 av mina 11 kg! Känns underbart!

Känner mig hur smal som helst! haha! ^^ 
    Dock får man väl leva med hängmage ett tag ;) 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011