Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Nu är vår lilla Charlie änligen här! 
Han föddes igår 20 maj (en dag efter BF). Vattnet gick hemma på badrumsgolvet och 10 timmar senare var han ute! Det var helt fantastiskt!
Han har massvis med mörkt hår och stora mörka ögon!

GRATTIS alla !!!!! här är det några dagar kvar till bf (28 maj) väntat länge nog nu! min bm trodde ja skulle få i v 35!!!

Oj oj oj nu går det fort, varje dag jag e inne o kollar så är det typ 3 nya bebisar som kommit...va kul! Grattis till er!!
Majbebisarna detta år verkar vara en riktig pojkmånad :)
Jag har följt denna tråden noga, men har inte varit aktiv med vare sig bilder eller med text, men hade iaf Bf i fredags och ingen bebis än för mig...
Var in till spec mödravården i fredags (lång historia, kort sagt, har lite fostervatten) och de tog ctg då och gjorde även ul för att mäta hur vattenmängden såg ut. Även om det var lite vatten så hade det inte minskat mot tidigare, så fick en ny tid på torsdag för ny koll.
Grattis alla som fått sina små underverk, är så avundsjuk, vill att vårat lilla mirakel ska komma snart ockås!
Vad lustigt att det är så många pojkar i den här tråden, vi vet inte vad vi får, men alla som säger sig kunna se och avgöra om det är en pojke eller flicka säger att "du har en pojkmage" bla bla bla.
Ska bli spännande att se om de har rätt eller fel.
Vaknade imorse med kraftiga sd och lite ilande mens värk.
Hoppas de leder till nått nu då..
Ska på 3 års kalas sen under ef.m där det blir full rulle med barn. Ta och spela lite fotboll och springa med dom kanske :D
Jag och den blivande stolta fadern tog lite kort förra veckan. :) Här är ett av dom :)

Vi har bröllopsdag idag, så vi tänkte att det kunde vara en bra dag för bebben att komma ut, har haft liiite "mensvärk" idag så vi får se!
BF+11...