Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Jag vet tyvärr inte heller om jag tror på det där med promenader och andra saker man kan göra för att få fart på det hela. Igår gick jag en extra runda på väg hem från BM och på kvällen tog jag en tur med maken också. Har inte gått så mycket eller så länge på minst en månad. Samtidigt har jag inte haft en kväll med så lite sd och förväkar på minst en vecka som igår. Det enda jag fick jag bättre sömn för att jag blev trött och fick massor av frisk luft så inget ont i det.
Men det är lika bra att fortsätta traska för det har ju knappast några negativa effekter i alla fall, tvärtom. Om inte annat är det skönt att komma ut och se hur grönt och fint allting är just nu.
Bebisen kommer väl när den ska komma antar jag. Men det hade varit kul om det var typ snart.

Vecka 38+3
Beräknad till den 29/5 men nu får gärna bebisen komma...

Tack, man får ju hitta på nåt att göra när man väntar på bebben. =) Hej tjejer, lite uppdatering.
Blev hemskickade då de fick in så många andra op som gjorde att snittet blev icke prioriterande.
Tårarna kunde inte sluta rinna, antagligen av inställningen att man skulle blivit mamma idag,
men jag är inte skadad och har inte ont så vi hoppas det går bättre imorn istället.
Hoppas de går bra för er andra. ![]()
39+0 idag