• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • JamJam

har haft som amisej nu sen igår kväll i omgångar men nu börjar de hålla i sej lite längre...

och håller med talare, ibland när jag har kissat så fortsätter det, fast det kommer från slidan, men jag tror att det är rikliga flytningar... för det kommer aldrig på trosskyddet =/

Hoppas på bebisar för oss alla snart och att alla känningar kan sluta o bli på riktigt!!!

• amisej

Här e de fortarande likadant. Sd och värk var 5 min. Har så ont i svanken kan knappt ligga ner.
    Ringde till förlossningen igen och berättade hur det kändes och fick frågan:
    Vill du komma in på undersökning?
    Och självklart säger jag nej och vill avakta en stund till trotts att de har höllt på snart i 12 timmar.
    Nu frågR jag mig själv : varför ringer du in då?
    Ju för jag vill höra dom säga: nu låter det som om nått e på gång och vi VILL att du kommer in.
    Har ju fortfarande inte så pass starka värk att de rinner tårar utav smärta utan jag blundar och andas igenom dom.
    Men kommer definetivt ej kunna somna så här. Ush!!!

• EvaChristina

Amisej:
    Hoppas du har åkt in nu. Själv upplevde jag just ovissheten som det jobbigaste när jag var hemma. Alltså att jag inte hade en aning om själv om det hänt nåt där nere och hur öppen jag i så fall var. Jag var rädd att bli hemskickad när vi väl åkte in, men bm sa att här blir det inget hemåkande, här ska födas barn

• LiiLo

Fredan den 13:e kl 16:52 kom lille Milian, 2 dagar innan beräknat!!
    Väger 3775 och är 51 cm.
    Allt som allt tog hela förlossningen 12 timmar...1½ timme längre än min första :/
    Det var en smärtsam men ändå rätt så bra förlossning (hade bra barnmorskor och en hjälpande sambo)
    Nu njuter man bara av att prinsen är här <3
  • jakeline
    LiiLo skrev 2011-05-15 09:15:05 följande:

Väger 3775 och är 51 cm.
    Allt som allt tog hela förlossningen 12 timmar...1½ timme längre än min första :/
    Det var en smärtsam men ändå rätt så bra förlossning (hade bra barnmorskor och en hjälpande sambo)
    grattis! vilken sötis! 

Här verkar det inte hända något... ibland onda sd, men de går alltid över... Ska till BM imorgon, får se vad hon säger... Jag vill också ha bebis nu! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Glad och nyttig

LiiLo, grattis!! Skrattande

Nu får vi hoppas att amisej har åkt in och att det blir bebis... Glad Håller tummarna!

• Maruid
    LiiLo skrev 2011-05-15 09:15:05 följande:

Väger 3775 och är 51 cm.

Grattis till fina lillkillen!

Här fattar jag fortfarande inte riktigt vad som är på G tror jag. Vakande i natt runt halv fyra och hade ont. Tänkte först "vad har jag nu ätit" och först efter ett par minuter fattade hjärnan att just det, det är ju molvärk för jag är höggravid.

Nåväl, molvärken la sig igen och så även jag. Försöker påminna mig om att ha tålamod.
  • käärlek

Åh grattis till er ALLA som fått era småttingar!! Så otroligt söta de är allihopa!
    Och ett särsklit grattis till LiiLo som fått nu, du hann före! Tihi.

Idag har jag BF men inga speciella känningar så det blir nog inte någon resa till förlossningen idag. Men det känns faktiskt helt okej..

millahsundberg.blogg.se ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • amisej

EvaCristina hur går det för dig ??!! Så spännande!!!

För min del blev det ingen bebis. Efter en sömnlös natt och värkar stannade allt av imorse. Ush så jobbigt och jag som blev glad att jag hade värk hihi.
    Har varit på en lång runda nu så hoppas nått händer idag/ kväll.

Hur går det för er andra?
    Grattis till alla blivande mammor där ute. Lite avis blir man vill också ha min bebis i hamnen som jag pussar och gosar med.

• sarasessi

Det blev en liten kille och vår älskade Edvin är här. Han föddes i fredags den 13 maj på bf-2 kl: 13.10, vägde 3440 gr och var 49 cm lång.

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011