• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Maruid

amg - åh villen sötnos!

Här har det inte hänt mer sedan igår kväll så om inte annat blir det en ny intensiv runda på slingan i eftermiddag/kväll då mannen kommit hem igen. Har en tid hos BM på torsdag som jag helst vill slippa gå på och dessutom är ju den 23 ett väldigt speciellt datum för oss så kom i luckan liksom.

• Hiavatha

Var på överburenhetskontroll imorse. Var ganska avslappnande att ligga där o lyssna på ctg en stund Läkaren rotade runt (inte precis det skönaste jag varit med om) och "tvingade" tappen öppen från ett finger till två, och gjorde även hinnsvepning. Nu blöder jag lite och har "mensvärk". Så hoppas hoppas det sätter igång ordentligt nu! Dessutom färdknäpp igårkväll (på vår bröllopsdag)...

• jakeline
    Hiavatha skrev 2011-05-23 11:14:28 följande:
    Var på överburenhetskontroll imorse. Var ganska avslappnande att ligga där o lyssna på ctg en stund Läkaren rotade runt (inte precis det skönaste jag varit med om) och "tvingade" tappen öppen från ett finger till två, och gjorde även hinnsvepning. Nu blöder jag lite och har "mensvärk". Så hoppas hoppas det sätter igång ordentligt nu! Dessutom färdknäpp igårkväll (på vår bröllopsdag)...
    håller tummarna! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline
    Hiavatha skrev 2011-05-23 11:51:48 följande:
    Tack Jakeline, hoppas det sätter igång för er snart med!
    maken ringde glad i hågen och meddelade att han köpt mer ananas till mig.. :P idag blir det lite städning tror jag. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • käärlek
    Hallå tjejer! :)

Här blev det en lillasyster i Torsdags den 19 Maj. <3 Hon är allt vi kunnat drömma om och vi är så lyckliga nu när vi är tillsammans hela familjen. Som man väntat på den här tiden.....

Grattis till er andra som fått under tiden jag inte varit aktiv vid någon dator, och lycka till till er som har förlossningen framför er. Njut, den varar inte länge men är bland det största man får uppleva i livet. <3
    millahsundberg.blogg.se ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • Baby Boo

Grattis till ALLA bebisar! Nu får min komma tycker jag! :) Visserligen BF först på söndag, Mors Dag, men det börjar vara otroligt trångt nu.

39+0
  • Caroline

Gud va mysigt med bebisar!! Vill också ha min nu Glad
    Är på BF+4 idag... känns som om den aldrig kommer komma ut.
    Har molvärk och förvärkar idag men det har jag å andra sidan haft i typ 1 månad nu Obestämd

Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • Habbi
    käärlek skrev 2011-05-23 12:53:41 följande:

Här blev det en lillasyster i Torsdags den 19 Maj. <3 Hon är allt vi kunnat drömma om och vi är så lyckliga nu när vi är tillsammans hela familjen. Som man väntat på den här tiden.....

Grattis till er andra som fått under tiden jag inte varit aktiv vid någon dator, och lycka till till er som har förlossningen framför er. Njut, den varar inte länge men är bland det största man får uppleva i livet. <3
    Oh, grattis..!!!  {#emotions_dlg.flower}

BLIR SÅ AVIS PÅ ALLA SOM FÅR UT SINA BEBISAR NU, har bf imorgon jag. Väntar otåligt.
  • jakeline
    käärlek skrev 2011-05-23 12:53:41 följande:

grattis!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011