• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • sweet85
    tovediana skrev 2010-12-25 20:09:36 följande:

var oxå lite snabb att skicka, så jag glömde bilden, hehe.
    Men, QueenEM, här är min kagge ;)
    Vilken fin mage :)
  • QueenEM
    tovediana skrev 2010-12-25 20:09:36 följande:

var oxå lite snabb att skicka, så jag glömde bilden, hehe.
    Men, QueenEM, här är min kagge ;)
    Vilken fin mage du har =) Vilken vecka är du i då?
    Ja, min mage är nog stor för att vara den veckan jag är i, men bäbis ligger ytligt sa hon på ultaljudet.
  • tovediana
    QueenEM skrev 2010-12-25 23:30:46 följande:
    Vilken fin mage du har =) Vilken vecka är du i då?
    Ja, min mage är nog stor för att vara den veckan jag är i, men bäbis ligger ytligt sa hon på ultaljudet.
    Jag är i vecka 22, 23 på måndag :)
    men det är mysigt med lite mage :)
    har du känt den något än då?
  • QueenEM
    tovediana skrev 2010-12-25 23:47:51 följande:
    Jag är i vecka 22, 23 på måndag :)
    men det är mysigt med lite mage :)
    har du känt den något än då?
    Okej =)
    Ja, de är klart de är mysigt med mage, men de börjar bli lite jobbigt så undra hur de kommer bli när den växer ännu mer, hehe :) Förmodligen kommer den ju bli enorm.
    Nja, tror jag känt någe, men vågar inte riktigt svära på det. Något rumlar till då och då..
    Själv? När kände du första gången..
  • tovediana
    QueenEM skrev 2010-12-26 18:51:16 följande:
    Okej =)
    Ja, de är klart de är mysigt med mage, men de börjar bli lite jobbigt så undra hur de kommer bli när den växer ännu mer, hehe :) Förmodligen kommer den ju bli enorm.
    Nja, tror jag känt någe, men vågar inte riktigt svära på det. Något rumlar till då och då..
    Själv? När kände du första gången..
    hehe ja, jag har märkt oxå att det är lite jobbigt. har lite svårt att ta mig ur bilen själv vissa dagar. beror dock lite på att våran bil är såpass sänkt så att man ligger nästan i backen, men ändå.
    jag tyckte att min mage kändes stor i vecka 13 och nu skrattar jag när jag ser tillbaka på bilderna sen dess, kommer förmodligen skratta sen när man står där i vecka 39 och är smällfet, att man ojade sig över v.23 magen ;)

Första gången jag kände var i vecka 16. Första gången min kille oxå kunde känna va i v, 18 :)
  • miinellaa
    jakeline skrev 2010-12-25 14:08:23 följande:
    här är det tvärt om. Mådde som en prinsessa hela förra graviditeten, men undantag för den i princip oundvikliga halsbrännan och foglossningen. Den här gången visste jag redan innan plusset att jag var gravid. Mådde pyton i 7-8 veckor drygt inte alls kul. Har fått en släng av illamående igen nu. Är tröttare också, men det kan ju bero på att man redan har en liten hemma som håller en vaken ibland... 

v 20 i alla fall idag!  
    ja där ser man. ja har oxo en liten hemma :) 20 månader
    dår in i vecka 20 imorrn :D
  • QueenEM
    tovediana skrev 2010-12-26 20:12:55 följande:
    hehe ja, jag har märkt oxå att det är lite jobbigt. har lite svårt att ta mig ur bilen själv vissa dagar. beror dock lite på att våran bil är såpass sänkt så att man ligger nästan i backen, men ändå.
    jag tyckte att min mage kändes stor i vecka 13 och nu skrattar jag när jag ser tillbaka på bilderna sen dess, kommer förmodligen skratta sen när man står där i vecka 39 och är smällfet, att man ojade sig över v.23 magen ;)

Första gången jag kände var i vecka 16. Första gången min kille oxå kunde känna va i v, 18 :)
    Ja, bilen och sängen är jobbigt =)
    hehe, jaa.. förmodligen kommer man tycka att man är as liten runt magen om några månader =)
    Okej, ja om jag nu känt något så äre bara jag som känt de än så länge. Så fort man sätter dit handen så känns de inget alls, så min kille har inte känt ännu.. men de kommer väl snart hoppas jag! :)
  • Maryveken

QueenEM, exakt så har jag med. Jag känner det, men så fort Mattias lägger dit handen slutar det =P

Well, V19 nu. Julmat eller bebis, jag vet inte... ;)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011