• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • tovediana
    Habbi skrev 2010-12-28 13:56:06 följande:
    Känner man lättare då tro? :D
    När min kille gjorde det fick han sig en spark på kinden :)
    och prova att han pratar lite med bebben. våran känner igen
    pappas röst direkt!
  • Emmagumsan

Det är så roligt att följa alla magar! fortsätt så tjejer! :) Kort från julafton, går in i vecka 20 på fredag, (på min fästmans födelsedag och nyårsafton) det blir att fira! ;)

• LiiLo

Detta togs förra veckan då jag var i v 20...jag e så dålig på att ta kort alla veckor, men jag smyger in nån bild då o då  ;P Här håller min son sin hand på mammas tjockismage :P Känns så skönt att man i alla fall har gått halvvägs nu men känns ändå som en evighet kvar!
  • Habbi

Så fina magar alla har! :)
    Jag har börjat märka att först kollar folk på mig i ansiktet, sen går blicken rakt ner till magen ^^ Haha, de är jätte kul tycker jag. Någon mer som märker samma sak?

• Fröken Löken

fast egentligen är det v 21 eller nåt!! Hade redan börjat skriva på de andra korten och det gick inte att redigera bort det och det såg skitdumt ut att sätta heltäckande bakgrund... :(
    så det får fortsätta stå en vecka för mycket... den kanske vill komma ut tidigare, vem vet!? :)
    igår gick jag in i v 22 "på riktigt" i alla fall!! Känner liten bufflla nästan varje gång jag sitter eller ligger!
    Har en kompis som är beräknad nu till 20 jan, vi håller tummarna för att bebisen vill stanna inne iaf till efter tolvslaget!!! ;)

Förresten, vet inte om det är i denna tråden eller nån annan, men det har diskuterats form på magar och hur man bär och vilket kön det är osv!
    Vad tror/vet ni? Är det generellt sett en pojk om man bär magen rakt fram och det inte syns bakifrån eller vad säger ni??
  • jakeline
    Fröken Löken skrev 2010-12-29 16:35:26 följande:
    Förresten, vet inte om det är i denna tråden eller nån annan, men det har diskuterats form på magar och hur man bär och vilket kön det är osv!
    Vad tror/vet ni? Är det generellt sett en pojk om man bär magen rakt fram och det inte syns bakifrån eller vad säger ni??
    det stämde på mig i alla fall förra gången.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • amg

Bild från igår. 18+1
    Snart får man nog byta upp sig en strl på tröjan på jobbet.
    Och imorn är det äntligen dax för vårt RUL.
    Alva 060811 <3 Tvåan 110529
  • tovediana
    amg skrev 2010-12-29 21:03:14 följande:

Bild från igår. 18+1
    Snart får man nog byta upp sig en strl på tröjan på jobbet.
    Och imorn är det äntligen dax för vårt RUL.
    Jobbar du på hemköp?Cool
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011