• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • käärlek

Vad fina och runda alla är!
    Själv har jag inte hunnit lägga in någon bild på länge nu igen, men här kommer en bild från igår. Idag är vi i v.21 (20+0) ...så mindre än halvvägs kvar nu!

♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • QueenEM
    werkestam skrev 2010-12-27 10:20:00 följande:
    QueenEM, exakt så har jag med. Jag känner det, men så fort Mattias lägger dit handen slutar det =P

Well, V19 nu. Julmat eller bebis, jag vet inte... ;)

Ja, de är konstigt att ingen annan får känna, men när sparkarna och de blir tydligare lär de nog vara lättare att känna med handen. =)
  • qouix

Magen i vecka 22 (21+3)
    Ser enorm ut framifrån tycker jag.. men inte lika maffig i profil...
    Men naveln är illa ute nu, snart så säger det plopp så har jag en knapp istället... Flört

• Lantbon
    QueenEM skrev 2010-12-27 13:38:41 följande:
    Ja, de är konstigt att ingen annan får känna, men när sparkarna och de blir tydligare lär de nog vara lättare att känna med handen. =)
    Är i v 22 (21+4) och de senaste dagarna har sparkarna blivit mer intensiva. Har känt dem tydligt utanpå magen och igår o idag tom sett dem utifrån (detta trots en hel del underhudsfett emellan )
    Men tro inte att mannen får känna för det. Nä... varje gång han ska känna så slutar den lill* krabaten. Men några dagar till så borde han också fått känna på lyckan
    Mysigt är det i alla fall.
  • Habbi
    Lantbon skrev 2010-12-27 22:59:48 följande:
    Är i v 22 (21+4) och de senaste dagarna har sparkarna blivit mer intensiva. Har känt dem tydligt utanpå magen och igår o idag tom sett dem utifrån (detta trots en hel del underhudsfett emellan )
    Men tro inte att mannen får känna för det. Nä... varje gång han ska känna så slutar den lill* krabaten. Men några dagar till så borde han också fått känna på lyckan
    Min bebis fortsätter splattra på, men han känner inget :P Antingen är det han som knappt har någon känsel i handen eller så är det för tidigt. Men jag tycker mig kunna känna utanpå också.. :/ hm, konstigt.
  • Milleman

Idag i vecka 21+0 kändes för första gången lillemans sparkar utanpå Skrattande så häftigt!
    jag har känt rörelser sen slutet av november men bara inuti...

• jakeline
    Habbi skrev 2010-12-27 23:42:48 följande:
    Min bebis fortsätter splattra på, men han känner inget :P Antingen är det han som knappt har någon känsel i handen eller så är det för tidigt. Men jag tycker mig kunna känna utanpå också.. :/ hm, konstigt.
    det är nog för att du känner inifrån också. Jag tyckte mig känna på utsidan häromdagen. Men det var nog mer för att jag kände att den sparkade inifrån också.  
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • tovediana
    Habbi skrev 2010-12-27 23:42:48 följande:
    testa att han lägger kinden lite lätt mot magen :)
  • QueenEM
    Lantbon skrev 2010-12-27 22:59:48 följande:
    Ja, hoppas de kommer igång snart för min del också.. =)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011