• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • sarasessi
    Hej tjejer och gott nytt år på er!
    Jag har inte känt sparkar än men tycker att det hårdnar till på vissa ställen ibland. Jag tror att det är bebis som flyttar på sig men är inte säker. Längtar så tills jag kan känna tydligare rörelser men har moderkakan i framvägg så får väl snällt och otåligt vänta lite till. Här kommer nya bilder för den här veckan! :)

V. 21 (20+2)

• amg

Tovediana: haha nä du, men rätt bransch. Ica är det som gäller för mig.

• sarasessi
    tovediana skrev 2010-12-29 21:43:30 följande:
    Vilken gos-kula du har fått sarasessi! Glad
    Tack! Du har en superfin mage tycker jag!  
  • talare
    talare skrev 2010-12-30 01:11:07 följande:
    alla har så stora fina magar. det är dax för mig att försöka lägga in en bild på min lilla boll, har aldrig lagt in bild i en tråd förut.

www.familjeliv.se/Hem/talare/galleri.php#
    det gick ju inte så bra...
  • talare
    fick kopiera hela sidan för att kunna kopiera bilden... bakvänt men det tycks funka.. någon som har ett bättre tips?

v.20
  • Emmagumsan

Sarasessi: hör ju inte hit, men snygg bh. Var har du köpt den? Behöver större bhstorlek nu men känns onödigt att köpa. Har en sportbh så länge. Sen behövs väl amningsbh och efter det lär de väl minska igen. Hur gör ni andra? Rul på måndag

• tovediana
    Emmagumsan skrev 2010-12-30 08:15:54 följande:
    Sarasessi: hör ju inte hit, men snygg bh. Var har du köpt den? Behöver större bhstorlek nu men känns onödigt att köpa. Har en sportbh så länge. Sen behövs väl amningsbh och efter det lär de väl minska igen. Hur gör ni andra? Rul på måndag
    varför hör inte hon hit?Förvånad
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011