barnomsorg västertorp
Hej!
Är det någon som har erfarenheter av barnomsorg i Västertorp? Tips och rekommendationer efterfrågas!!!
Hej!
Är det någon som har erfarenheter av barnomsorg i Västertorp? Tips och rekommendationer efterfrågas!!!
Ingen? Puff, puff! :) Västertorp i Hägersten, Stockholm alltså ifall det nu finns fler...
Har ingen erfarenhet men vi bor på åsen och fick förskola vid telefonplan men skulle också vara intresserad av att höra vad folk tycker om barnomsorgen i Västertorp :)
Verkar vara dåligt med folk från Västertorp här på FL... Vilket dagis fick du på Telefonplan?
Vår flicka går på Smeden :)
ok, känner jag inte till... är du nöjd? vi ska flytta till västertorp och har besökt två dagis men det är sååå svårt att veta vem man ska ta...
Vi hade inte Smeden som ett val på vår lista men eftersom det var nybyggt och nyöppnat så var det där man fick plats. Vi flyttade till Åsen i sommras.
Vi är nöjda för Lilly trivs men det är klart man kan ha en del synpunkter men det beror nog på att jag själv jobbar på en förskola :)
Vilka har du besökt?
I västertorp:
snöbollen
solbacken
vasan
ska även till störtloppet och mellanberget. Men blir inte klok av de där besöken... vet varken ut eller in och får lite smått ångest av bara tanken. Homeschooling! :) Nejdå det är inte nåt direkt fel på någon av förskolorna bara det att det är så svårt innan man känner till personalen och känner sig trygg.
Klart det känns svårt men jätte bra att du kollar upp lite olika :)
Jag föll för Störtloppet! Det verkar jättebra! Men om du jobbar inom förskolan, har du inte hört några rykten eller så om förskolorna i närheten. Man vill ju gärna ha en förskola där personalen trivs.
Nej jag har inte hört något om någon förskola. Vi bodde i Sätra tidigare och jag jobbar i Bredäng så jag har rätt dålig koll på förskolorna här i krokarna :)
Vad gillade du med störtloppet?