barnomsorg västertorp
Hej!
Är det någon som har erfarenheter av barnomsorg i Västertorp? Tips och rekommendationer efterfrågas!!!
Hej!
Är det någon som har erfarenheter av barnomsorg i Västertorp? Tips och rekommendationer efterfrågas!!!
Hmm.. Känns ju lite som att de bara vill få sin "fina" innerstad och skeppa ut skrotet till förorten.. Dåligt!
Nu har jag överklagat!!!!!!!!
Fans jävla skit!
De kommer inte kunna hålla någon kvalitet med ett sådant stort boende.
En sådan stor grupp männiksor, med dessa problem skall ej bo i klump!
Man blir som man umgås! Snacka om återfall!
Vansinnigt!!
Jag menar.. Hallååååå... Åk till Fruängen och kolla på folket som bor där!!!
Vad arg jag blir!!! Jag flyttar!
Avskyr att åka tunnelbana med detta pack, ursäkta språket, men jag avskyr det!
Det luktar alkis, det luktar piss, de är psykiskt instabila och håller redan på slå sönder varandra i fruängen och i L-torget... De är påtända... Fan man vet ju aldrig om man ska få en yxa i huvudet!?
När jag var gravid och var i fruängen blev jag attakerad av en psykiskt sjuk man som jagade mig.. Han skek att mitt barn skulle bli döfött och att han skulle stoppa upp mig med en påle... En grupp människor försökte omringa mig för att skydda mig från honom, men han var galen... Så en buss stannade och jag fick skydda mig i bussen... Han stod utanför att buckla på bussen.. Han skulle bara döda mig, sa han!
Polisen kom och de grep honom! Tydligen känd i området. Men ingen tar hand om honom. Polisen tar honom, sen släpper de honom. För ingen annan instans tar heller hand om honom.
Men ett gruppboende för över 200 pers??
Hur tryggt kommer det att kännas??
Fan hela norrlandsskogen är tom!
Bygg hem där! Frisk luft och fridfullt!
De blir ej lockade av stadens alla lockenheter, utan kan rehaba i lugn och ro!
Ursäkta men jag tycker inte det är helt rättvist att kalla hela Fruängen för skit och alla som bor där för pack. Jag och min man är sannerligen inga alkisar, narkomaner eller psykiskt sjuka personer och inte heller mågra av våra vänner, grannar eller någon annan vi känner här. Ja, det finns en del alkisar utanför systemet men det gör det utanför alla system, oavsett stadsdel - ja till och med i fina innerstan. I fråga om boende personer är det ingen skillnad på Västertorp och Fruängen, och då har jag bott i Västertorp, Fruängen och Mälarhöjden i stort sett hela mitt liv.
Men du, hela Fruängen ÄR inte centrum och bolaget. Och man behöver inte bo mittemot systemet. Låter lite som att vi som väljer att bo här är dåliga föräldrar som utsätter vårt barn för fara och en dålig miljö. Har du nånsin tittat på vilket klientel som Västertorps hjärta har? Och det kan möjligtvis inte vara så att det är personer från "fina" Västertorp som traskar över till Fruängen för att gå på bolaget? Kan även berätta att en kvinna blev knivmördad av sin psykiskt sjuke partner för X antal år sedan - i Västertorp.