• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Pyff

Viccy; du måste rensa en och en och en och en och............................zzzzz. Jag har ett flertal ggr föreslagit för Patrik att det ska finnas ett verktyg för att rensa flera inlägg på en gång, men inte ens fått nåt svar från honom, senaste gången jag skrev till honom om det var väl i somras eller så............................

• Pyff

Du trycker bara på krysset efter rubriken så att säga när du står i "mina favoriter".......

• giz

vart är bloggen? å hur får jag mitt webfönster att sluta bläddra när jag scrollar neråt? ser ju ut som vågorna på ett hav ju vet att jag hade en vettig fråga men vart distraherad av vågorna när jag scrolla neråt

• Ankmor

Hej Alla Moderatorer i FL-världen!

Jag och fler med mig undrar om ni vet vad som har hänt med besöksloggen?

Jag hade över 10 sidor med mååånga besökare, nu har jag bara 4 sidor inklusive två besök inatt vid 01 och 02 - tiden som inte har något nick/namn... hmmm VEM? har varit och tittat i mitt krypin utan att lämna nick/gäst/eller annat??

Kan ni moderatorer kolla upp detta?? Kanske Patrik kan??

Väntar otåligt på svar.// Annika

• LadyMarmalade

Snuttenuttan:

Kommer du in till oss igen och specificerar

fniss...är nog aningen trög idag men jag fattade inte vad du menade

• LadyMarmalade

äh...korkade jag...fattade iaf tror jag

• Isolde

Ankmor, jag tror att det är flera som har likadant (jag har det t.ex.) och det beror säkert på någon uppdatering som Patrik håller på med. Moderatorerna är inte så informerade om det tekniska.

• TheBlueRose

Hallåååååååååååååååååå

Vem av er kan jag skicka till NU...

vem vill kolla upp en sak åt mig

• giz
    rosen: mej?

nu vet jag vad jag skulle fråga igår
    ngt nytt från mastern sen hmm den 27 dec? har letat å letat men hittar nada. länkar isf tack
Svar på tråden Moderatortråden