• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

mirakel: sötnos

vädur

lilla jj och hagelin: puss mina sötnosar! och tack för pepp!!! och för att jag är normal

får skriva lite mer när jag orkar en dag, är bara trött och matt idag och min kollega såg direkt när jag kom till jobbet (eller vad jag ska kalla det nu) att jag såg helt uppgiven ut så det syns alltså utanpå oxå jaja...

kramkramkram

I'm indestructible
  • Lilla JJ

Massa kramar till dig gumman!

Hugo skickar massa pussar också!

Mammas lille kille kom 100803
  • Fru Orange

Här skickar vi också kramar både Felix, Savu och Buster Måste ju bara få tillägga att Buster gillar dig stenhårt Tungan ute, har inte sett honom (sedan han var kattunge) göra som han gjorde med dig i tisdags när du gick för att kolla spisen med han i famn och han sen stannar hos dig när ni kommer tillbaka Stencoolt tyckte jag!!! Puss på dig

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

Lilla jj

Hagelin: hihi gosbuster mysigt med kissekel man blir inte lika blöt som av savu

Kramelikram Söt!

• miism

Kramiis: Skickar en hel hög med kramar till dig här nere ifrån.
    Ser SÅ fram emot att få träffa dig till sommaren, för nu vet jag ju att vi är hemma tills dess.
    Räknar med att åka hem antingen långfredagen eller påskafton. och det är bara 7 veckor dit!!!

När skulle du till skåne sa du ? :)

• Fru Orange

Springer in och ger dig en godnattkram sötaste kramiiisen!!! Sant att risken är mycket mer överhängande att bli lite fuktig sådär när Savu är på sitt gladaste humör Av Buster blir man mest hårig men då kanske man kan uppträda som skäggiga damen på cirkus eller nåt Tungan ute, lite extrainkomst vid sidan av sådär... 

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Lilla JJ

Bläh idag ska jag tvätta mycket roligare att titta in här och ge er alla en stor kraaaaaaam

Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner