Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
God måndagmorgon! Ny vecka, nya möjligheter... Vilket i mitt fall innebär att städa, städa och åter städa
Huvva! Jag som inte ens gillar att städa
Men ska huset komma i ordning till den 27:e så är det ju så
Kram på dig raring 
Kikar oxå in o kramas!
Hagelin: lycka till med städningen
. Kram
Lilla jj Blä för att tvätta gör jag med och städar huset gjort halva nu iaf.. Skittrist men måste ju göras.
Hagelin: jag kan komma å hjälpa till
hihi
Hoppas ska bli så mys att träffas igen
Puss på er alla
Har haft en bra helg
inget bråk öht!!!! Och nya tvättstugan närmar sig klar
Förresten är det farligt att va arbetslös och helt plötsligt ha tid att SHOPPA för det är vad jag gör
inte blir det lättare att motstå när det är vårkläder oxå
plus att jag lixom totalt börjar ignorera att ja försöker bli gravid förut har har jag alltid funderat på om jag kan ha plagget som gravid men nu skiter jag i det eftersom det ändå aldrig lär lyckas så kan jag ju köp kläderna jag vill ha istället.
Känner mig iaf på bra humör idag kanske för att mensen äntl
Äsch råkade skicka...
Mensen äntligen är slut efter att ha spottings 1 vecka innan sen menamonster några dar och se spottings igen så total mensperiod ca 2,5 vecka!!!! Har aldrig hänt förut. Dessutom har jag klimakteriebesvär som heter duga.
Måste även tacka er som faktiskt orkar ta er tid och kika in med iaf en kram. Det värmer.
Då får du en alldeles extra stor o varm kram från mig idag!! Så härligt när solen äntligen har hittat ut från allt det grå, man blir allt lite vårkänslig tycker jag. Kanske skulle testa ett vårskrik men då kommer väl grannarna ringa psyket eller nåt
kramelili kramkram
Stor bamsekram sötaste mirakel!!!
Här är mulet idag
Vårskrik låter bra! Jag är på
Puss
Turbo jag har känt mig lite småyr och febrig men inge magsjuka inte!