• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

God måndagmorgon! Ny vecka, nya möjligheter... Vilket i mitt fall innebär att städa, städa och åter städa Huvva! Jag som inte ens gillar att städa Men ska huset komma i ordning till den 27:e så är det ju så Kram på dig raring Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

Lilla jj Blä för att tvätta gör jag med och städar huset gjort halva nu iaf.. Skittrist men måste ju göras.

Hagelin: jag kan komma å hjälpa till hihi

Hoppas ska bli så mys att träffas igen

Puss på er alla

Har haft en bra helg inget bråk öht!!!! Och nya tvättstugan närmar sig klar

Förresten är det farligt att va arbetslös och helt plötsligt ha tid att SHOPPA för det är vad jag gör inte blir det lättare att motstå när det är vårkläder oxå plus att jag lixom totalt börjar ignorera att ja försöker bli gravid förut har har jag alltid funderat på om jag kan ha plagget som gravid men nu skiter jag i det eftersom det ändå aldrig lär lyckas så kan jag ju köp kläderna jag vill ha istället.

Känner mig iaf på bra humör idag kanske för att mensen äntl

• kramiiis

Äsch råkade skicka...

Mensen äntligen är slut efter att ha spottings 1 vecka innan sen menamonster några dar och se spottings igen så total mensperiod ca 2,5 vecka!!!! Har aldrig hänt förut. Dessutom har jag klimakteriebesvär som heter duga.

• kramiiis

Måste även tacka er som faktiskt orkar ta er tid och kika in med iaf en kram. Det värmer.

• Mirakelbarn

Då får du en alldeles extra stor o varm kram från mig idag!! Så härligt när solen äntligen har hittat ut från allt det grå, man blir allt lite vårkänslig tycker jag. Kanske skulle testa ett vårskrik men då kommer väl grannarna ringa psyket eller nåt kramelili kramkram

• kramiiis

Stor bamsekram sötaste mirakel!!!

Här är mulet idag
    Vårskrik låter bra! Jag är på

Puss

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-03-07 15:45:28 följande:
    Måste även tacka er som faktiskt orkar ta er tid och kika in med iaf en kram. Det värmer.
    Bamsekjjaaaaam! Som dom säger i Teletubbies

Blir så glad att läsa att du verkar pigg o frisk o inte blivit sjuk i våra superbaciller. Själv blev jag både magsjuk och dunderförkyld så jag hade väldigt dåligt samvete att jag lurade hit dig. Trodde verkligen att vi var på bättringsvägen men det visade sig bara vara början...
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-03-07 17:55:28 följande:
    Turbo jag har känt mig lite småyr och febrig men inge magsjuka inte!

Småyr och febrig? Då kan jag i princip lova att du inte fått våra grejer...  Hade jag känt mig lite småyr o febrig hade jag varit tacksam Här har vi kört på riktiga grejer med magsjuka och superförkylningar som aldrig verkar ge med sig... Nu blir det ingen mer Öppen förskola för oss iaf och efter detta ska kidsen vara friska i väntan på alla dagisbaciller!
Svar på tråden Kramiiis vänner