• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-07 15:42:54 följande:
    Lilla jj Blä för att tvätta gör jag med och städar huset gjort halva nu iaf.. Skittrist men måste ju göras.

Hagelin: jag kan komma å hjälpa till hihi

Hoppas ska bli så mys att träffas igen

Puss på er alla

Har haft en bra helg inget bråk öht!!!! Och nya tvättstugan närmar sig klar

Förresten är det farligt att va arbetslös och helt plötsligt ha tid att SHOPPA för det är vad jag gör inte blir det lättare att motstå när det är vårkläder oxå plus att jag lixom totalt börjar ignorera att ja försöker bli gravid förut har har jag alltid funderat på om jag kan ha plagget som gravid men nu skiter jag i det eftersom det ändå aldrig lär lyckas så kan jag ju köp kläderna jag vill ha istället.

Känner mig iaf på bra humör idag kanske för att mensen äntl
    Skönt att helgen varit bra Kul med shopping...alltid så roligt att shoppa på våren har du hittat något fint? kram kram
    ♥♥♥
  • kramiiis

Idag blev det ett rosa linne
    I föregår en Vårig sjal och i fredags en scarf
    Förra veckan en rosa stickad topp veckan innan dess nya sneakers
    Ooppsi

Kram söt!!!

• kramiiis

Jag måste ringa ks men förtränger det varje dag. Känns helt sjukt att det är tio månader sen senaste försöket. Men efter vår värdelösa sommar så var de ju ingen ide att försöka. Men nu har han sagt hjärtat fler gånger på några dar jämfört med hela hösten... Typ.
    Och jag har lovat att ringa dem sen några veckor tillbax och gör jag inte de lär jag inte kunna få honom att gå å kolla genetiska defekter som han inte gjort än....

Känner bara för att bestämma att vi skiter i det här och förblir barnlösa. Kommer väl dock ångra mig om ett tag isf...

Hmmm
    Måste tänka positivt igen...

• Fru Orange

Positiv är bra!!! Här kommer ett STORT LASS MED POSITIVITET!!! Tungan ute

Du är ju så välkommen hit att hjälpa till och städa Drömmer, vi kanske skulle ha en trådfika här en hel dag så städar alla och jag fixar fika och bullar Solig Oooooooooh, vad jag är klurig! Tihi!

Nu ska jag krypa ner i sängen så fort jag fått tänderna borstade (somnade t o m framför TVn idag det händer inte så ofta) är super-duper-trött...

och KRAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAR  

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Lilla JJ

Kram på er!

Åh jag vill också shoppa. Hittar inte något

Kramiiis gumman vad härligt att det börjar bli bättre med sambon. Ni har ju haft det kämpigt länge nu så det måste ju vända nån gång.

fru Hagelin: Om du tar trådfika/städning denna veckan så tar jag nästa då

Mammas lille kille kom 100803
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-07 19:23:30 följande:
    Idag blev det ett rosa linne
    I föregår en Vårig sjal och i fredags en scarf
    Förra veckan en rosa stickad topp veckan innan dess nya sneakers
    Ooppsi

Kram söt!!!
    rosa är ju så fint Kul med nytt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-07 20:10:53 följande:
    Jag måste ringa ks men förtränger det varje dag. Känns helt sjukt att det är tio månader sen senaste försöket. Men efter vår värdelösa sommar så var de ju ingen ide att försöka. Men nu har han sagt hjärtat fler gånger på några dar jämfört med hela hösten... Typ.
    Och jag har lovat att ringa dem sen några veckor tillbax och gör jag inte de lär jag inte kunna få honom att gå å kolla genetiska defekter som han inte gjort än....

Känner bara för att bestämma att vi skiter i det här och förblir barnlösa. Kommer väl dock ångra mig om ett tag isf...

Hmmm
    Måste tänka positivt igen...
    Tycker inte ni ska ge upp..... Kroppen kanske är mer mottaglig nu efter en längre vila!!!
    KS är det karolinska eller??? 
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner