• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

kram sötnosar

hagelin; jag kommer på stört om jag får bulle jag är lättlurad när det serveras fika
    tack för positivitet, ska försöka sluka upp den och kankse orka ringa KS snart....

lilla jj: kom hit så hjälper jag dig shoppa näe men allvarligt vi måste ses nån gång snart med tnake på alla år som vi känt varandra men aldrig träffats buhuu.

vi får väl köra landet runt med trådfika hos alla

mulan söt!

skrippo: kram kram kram hjärtat!

vädur: jupp KS är karolinska
    jag älskar rosa, men sambon tröttnade på allt mitt rosa för några år sen, så blev inget rosa då, men nu så

jag måste (öööhm, jo faktiskt ) köpa ny jacka, för dunjackan är för varm och skaljackan för kall. behöver ngt mittemellan och det jag äger är trasigt... så då får man köpa ny va????

morries har fattat att det är vår och har börajt jama på nätterna igen, inte lika illa som förra våren än, men det kansek kommer. snark... 

I'm indestructible
  • kramiiis

bläääää vad tråkigt det är att sitta å söka jobb.... snark.... hittar ju knappt några heller... morrar lite.

I'm indestructible
  • Fru Orange

Vadå? Hittar du inte något med dina meriter som du skulle skriva att du saknar då det du utbildat dig till saknas på arbetsförmedlingens förtjusande datasidor Elakt skratt! Hahahahahaha!

Men att åka landet runt på trådfika verkar väl bra Mycket go'fika man kan få då Tungan ute 

Har du kollat med veterinären om hanar också kan få någon hormonspruta mot könsdriften för det kunde ju vår lill-tös förra våren och det hjälpte ju direkt  

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Vädur 78

Klart du får köpa nya jacka Har du sett någon fin du vill ha??
    Hoppas du hittar några jobb du kan söka som verkar intressanta

Landet runt på trådfika låter ju toppen  

♥♥♥
  • kramiiis

Hagelin nä hittar faktiskt inte så många men jag kan nog bredda mig mer ön jag gör i mina sökningar.

Var hon kastrerad och fick spruta ändå??? Ska kolla ngt som heter zyklene (tror jag) ska tydligen hjälpa vid oro och liknande är tabletter och receptfritt.

Vädur: näe har inte hittat ngn iofs inte kollat så noga än

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-08 20:42:41 följande:
    Hagelin nä hittar faktiskt inte så många men jag kan nog bredda mig mer ön jag gör i mina sökningar.

Var hon kastrerad och fick spruta ändå??? Ska kolla ngt som heter zyklene (tror jag) ska tydligen hjälpa vid oro och liknande är tabletter och receptfritt.

Vädur: näe har inte hittat ngn iofs inte kollat så noga än
    Du får ta en shoppingrunda.... Sthlm har ju lite att välja på
    ♥♥♥
  • Fru Orange

Ja, hon är kastrerad men veterinären sa det att könsdriften kan vara kvar ändå och då brukar man börja med en hormonspruta och det kan vara så att hon kan komma att behöva en till nu i vår men hon har varit helt lugn sen hon fick den i april i fjol och hon körde sitt "race" var tredje månad hela tiden efter kastreringen och de sista två månaderna innan hon fick sprutan var hon helt hopplös, då gick det i ett men kanske ett dygns uppehåll emellanåt  - nätterna var man ibland färdig att strypa henne ... Om man hade orkat ta sig ur sängen vill säga Drömmer... Nä, lill-fian vår är så söt och jag saknar henne jätttemycket! Men om David kommer in på utbildningen tar han med henne när han flyttar till Vansbro så då har vi i alla fall bara Buster och så vovven förstås Sen har jag ju alltid maken Tungan ute - det blir många husdjur det Solig.
    Godnatt min vän! Hoppas att du sussilurar sött nu!!! KRAAAAAAAAAAM!!! 

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Kramiiis vänner