Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Massa kramar oxå
kram sötnosar
hagelin; jag kommer på stört om jag får bulle
jag är lättlurad när det serveras fika
tack för positivitet, ska försöka sluka upp den och kankse orka ringa KS snart....
lilla jj: kom hit så hjälper jag dig shoppa
näe men allvarligt vi måste ses nån gång snart med tnake på alla år som vi känt varandra men aldrig träffats
buhuu.
vi får väl köra landet runt med trådfika hos alla
mulan
söt!
skrippo: kram kram kram hjärtat!
vädur:
jupp KS är karolinska
jag älskar rosa, men sambon tröttnade på allt mitt rosa för några år sen, så blev inget rosa då, men nu så
jag måste (öööhm, jo faktiskt
) köpa ny jacka, för dunjackan är för varm och skaljackan för kall. behöver ngt mittemellan och det jag äger är trasigt... så då får man köpa ny va????
morries har fattat att det är vår och har börajt jama på nätterna igen, inte lika illa som förra våren än, men det kansek kommer. snark...
bläääää vad tråkigt det är att sitta å söka jobb.... snark.... hittar ju knappt några heller... morrar lite.
Vadå? Hittar du inte något med dina meriter som du skulle skriva att du saknar då det du utbildat dig till saknas på arbetsförmedlingens förtjusande datasidor
Elakt skratt! Hahahahahaha!
Men att åka landet runt på trådfika verkar väl bra
Mycket go'fika man kan få då
Har du kollat med veterinären om hanar också kan få någon hormonspruta mot könsdriften för det kunde ju vår lill-tös förra våren och det hjälpte ju direkt
Klart du får köpa nya jacka
Har du sett någon fin du vill ha??
Hoppas du hittar några jobb du kan söka som verkar intressanta
Landet runt på trådfika låter ju toppen
Hagelin nä hittar faktiskt inte så många men jag kan nog bredda mig mer ön jag gör i mina sökningar.
Var hon kastrerad och fick spruta ändå??? Ska kolla ngt som heter zyklene (tror jag) ska tydligen hjälpa vid oro och liknande är tabletter och receptfritt.
Vädur: näe har inte hittat ngn iofs inte kollat så noga än
Tänker på dig Kramiis
Stor kram söta Mammiz!!!
Ja, hon är kastrerad men veterinären sa det att könsdriften kan vara kvar ändå och då brukar man börja med en hormonspruta och det kan vara så att hon kan komma att behöva en till nu i vår men hon har varit helt lugn sen hon fick den i april i fjol och hon körde sitt "race" var tredje månad hela tiden efter kastreringen och de sista två månaderna innan hon fick sprutan var hon helt hopplös, då gick det i ett men kanske ett dygns uppehåll emellanåt - nätterna var man ibland färdig att strypa henne
... Om man hade orkat ta sig ur sängen vill säga
... Nä, lill-fian vår är så söt och jag saknar henne jätttemycket! Men om David kommer in på utbildningen tar han med henne när han flyttar till Vansbro så då har vi i alla fall bara Buster och så vovven förstås
Sen har jag ju alltid maken
- det blir många husdjur det
.
Godnatt min vän! Hoppas att du sussilurar sött nu!!! KRAAAAAAAAAAM!!!