Kramiiis vänner
Massa sköna kramar till er alla och glad påsk!
Massa sköna kramar till er alla och glad påsk!
Hohooooo här är så tomt. Kramiiis vart är du? Kraaaaam!
Usch jobbigt med turbulent helg gumman! Extra stor kram på dig.
Kramiiis: åh vad roligt att du får komma på en andra intervju då måste de ju gillar dig. Hoppas du får det.
Pimpinellan: Här hålls det tummar och tassar också.
Kram på er alla!
Hahaha den var ju skitbra
Inte likt Hugo i alla fall. Han är så kräsen.
Hur gick intervjun?
Kram på dig!
Grattis tjejen! Vad roligt at tdu har flyt nu. Hoppas det ordnar sig med den sista önskningen också ![]()
Massa kramar til dig kramiiis! Härligt jobb och go lön för mödan
Fundera inte på det där med att vänta med ÄD ifall du känner att det är det du vill. Som du säger det kan inte komma så oväntat.
Kram på dig gumman!
Ibland behöver man en paus från fl. Hoppas du kommer tillbaka i så fall. Du vet vart jag finns om du behöver skriva av dig!
Kram på dig goa kramis!
Åh kramiiis gumman! Finns inga ord för hur orättvist livet är
Massa kramar till dig!
Kram på dig min goa vän. Tänker på dig massor. Klart att du ska bli mamma en dag.
Finaste kramiiis vill att du ska få ha det bra! Kramar om.
Kram på dig goa kramiiis! Det finns inget som du gör fel. Hade det handlat om att göra rätt eller fel så hade du redan haft en massa barn. Det här kan du inte påverka själv alls. Kan inte säga att jag förstår hur det känns, för det kommer jag aldrig att kunna göra, men jag tycker att det är världens mest orättvisa lotteri. Ingen skulle blli en bättre mamma än vad du skulle gumman. Och en dag kommer det at ske.
Skönt för dig att vara ledig hela sommaren och kunna göra vad du vill! Du vet att du är så välkommen hit om du känner dig ensam!
Jag tror precis som pimpis att det kommer ett guldägg en dag. Det som ni har väntat på.
Åh vore så kul om du kom ner. Jag jobbar v.30 men annars är jag fri och ledig hela sommaren.
Kram kramiiis! Nu är det snart dags att börja jobba. Hur känns det?
Kramiiis, vad det låter roligt med ditt nya jobb. Saknar dig massor. Kraaaaaaaaaam
Kram på dig vännen! Hoppas du har det jättebra på nya jobbet. Ha en trevlig kväll och krama Morries från oss i Borås!
Oj det låter som att du har fullt upp gumman! Tråkigt att du håller på att separera men jag är nyfiken på den nye som jag hoppas är mannen i ditt liv!