Inlägg från: Lilla JJ |Visa alla inlägg
  • Lilla JJ

Kramiiis vänner

Tycker också det låter som slemhinna.

Jo med tanke på att dina föräldrar är osmidiga så kanske det blir fler frågor än vad du orkar med. VAd tycker du själv. Vill du berätta? Det är väl inget konstigt att ni vill hålla det för er själva. Och om dina föräldrar hade varit liiite smartare så kanske de kunde lista ut hur det ligger till.

Tror du verkligen att han gör slut om du åker bort för att tänka och få lite andrum? Kanske kan det göra att han faktiskt saknar det han har, eller? Han kanske blir förvånad över att du faktiskt inte alltid finns där. En liten markering från din sida som kanske får honom att vakna upp liksom. Du behöver ju inte dra utan att tala om det för honom.

Mammas lille kille kom 100803
  • Lilla JJ

Kram på dig kramiiis! Tänker på dig massor!

• Lilla JJ

Härigt med lite beröm på jobbet. Det är du väl värd efter allt slit.

Kram på dig!

• Lilla JJ

Oj fler nya möjligheter. Undra vad A ska säga om att det nu riktas mot honom igen. Han verkar ju tro att han går säker. Men det är klart när det inte är dina ägg som det inte har varit de senaste gångerna så har ju du ganska lite med att göra om det går bra eller inte. Han däremot står ju då för 50% av det som kan gå fel.
    När jag läste till barnmorska och vi pratade om barnlöshet så fick jag veta att av de som har svårt att få barn så beror 1/3 på kvinnan, 1/3 på mannen och ca 1/3 på båda.

Hur skulle det kännas för dig om det var fel på er båda?

Vad gäller antidepp så finns det ju ganska snälla sorter som inte påverkar dig så mycket. Och det behöver ju inte vara under så lång tid heller. Du förtjänar att få må bra nu gumman.

2011 ska bli ditt år!

Kram

• Lilla JJ

Hoppas att det blir bra vad det än blir med de nya proverna och den nya gynekologen. Jag tycker att det låter väldigt lovande och som att det är en engagerad läkare. Ska du satsa på denna eller gå tillbaka till ryskan?

Husläkaren kan mycket väl skriva ut antidepp, de kan en hel de numera.

• Lilla JJ

Kram på dig gumman!

Du är värd så mycket bättre än vad du har nu! En dag nån gång kommer det att vända.

Du vet vart jag finns om du vill komma bort lite.

• Lilla JJ

Glömde skicka dig en massa helgkramar!

Kram från mig och grabbarna!!!!!!

• Lilla JJ

Jag hoppas att du mår lite bättre idag kramiiis. Hoppas att A också har bra dagar under helgen så att ni får en riktigt go helg tillsammans.

Krama dig själv och Morries från oss i Borås!

Svar på tråden Kramiiis vänner