Inlägg från: Lilla JJ |Visa alla inlägg
  • Lilla JJ

Kramiiis vänner

Hej på er i tråden!

Pust äntligen har jag landat i soffan. Har handlat julklappar och en gran. Det tog hela dan.
    Usch det rimmar jag tror jag svimmar.....av trötthet

Broderi är roligt har tänkt att brodera en adventskalender dom är så fina och användbara. Tyvärr är jag lite periodare så den får inte va för stor för då lär den inte bli klar innan jag hamnar på hemmet.

Mammas lille kille kom 100803
  • Lilla JJ

God morgon på er alla i tråden!

Här har det varit julstök i helgen. Är helt slut. Tur att min syster kommer från Malmö på onsdag och mamma är ledig onsdag och torsdag så vi kan fixa det sista inför julen då.

Snart ligger du på playan kramiiis jag är avis må du tro.

KRAM

• Lilla JJ

Hoppas du har det gott i Egypten nu gumman!

• Lilla JJ

Saknar kramiiis!

Gott Nytt År på dig gumman och på er andra i tråden.

• Lilla JJ

Välkommen hem goa kramiiis!

Inte kul med magont efter resan. Nästan alla får ju ont i magen när de varit i Egypten. Förutom jag som alltid får magproblem vart jag än reser i Egypten klarade jag mig

Kram på dig! Och krya på dig tills imorgon.

• Lilla JJ

Kram gumman!

Du är värd att bli behandlad som en prinsessa. Ta dig en allvarlig funderare på hur länge du ska orka.

Det finns en säng här hos mig om du och Morries behöver komma bort lite.

• Lilla JJ
    Tröttimössan skrev 2011-01-04 08:21:53 följande:
    Jag har lust att samla ihop en mobb av tjejer å ta ett allvarligt snack med din sambo Kramiiis Död

Man behandlar inte sin drottning så! Skrikandes 

Massa {#emotions_dlg.flower} till dig <3

/Hanna
    Håller med jag är på!
  • Lilla JJ

Kram på dig gumman!

Tror inte du behöver förklara så mycket annat än att bara tala om att ni försökt länge att skaffa barn men att det inte fungerar. Om det kommer följd frågor kan du ju säga att det är jobbigt att prata om det och hoppas att de respekterar det. Hur ställer sig A till att berätta det? Han har ju vad jag minns varit avig till det innan.

Vad gäller hans hot om att sticka så har det pågått en längre tid nu. Du måste ställa ett ultimatum snart. Antingen får han göra allvar av sina ord och packa och dra eller så får han sluta upp med att säga så. Det är ju psykisk misshandel att hålla på och hota hela tiden. Det är väl inte konstigt att du mår som du gör när du inte vet vad som ska hända. Hur ska du ha motivationen att förändra något för att få ert förhållande att fungera om du inte vet om han tänker stanna. Jag vet att han är avig även till parrådgivning men det kanske är dags för det nu så att ni båda kan få verktyg för att kommunicera på ett bättre sätt. Vad skulle hända om du bara packade och drog iväg en vecka? Kanske skulle han få tänka om lite då. Du har ju en massa vänner här som erbjuder dig lite andrum. Ta det erbjudandet för att komma bort och få tänka lite.

Det är inte rätt att du ska känna för att dö så ofta som du gör. Då är något fruktansvärt fel nånstans.
    Du har också rätt till att få må bra och till att ha ett bra liv. Du har rätten att bli behandlad på ett bra sätt av dem som står dig nära. Och du har rätt att ha lite tur i livet snart.

• Lilla JJ

Natti natti kramiiis hoppas du gosar riktigt mycket med gosekissen ikväll.

Svar på tråden Kramiiis vänner