Inlägg från: Lilla JJ |Visa alla inlägg
  • Lilla JJ

Kramiiis vänner

Åh en lite misse så mysigt. Vad har den för färger?

kramiiis: Förstår att du inte alltid har ork att svara på allt. Det gör inget. Vi finns här ändå!
    Du fanns ju där för mig när jag behövde. När jag inte orkade gå ut så fanns du där för att muntra upp mig
    Önskar jag kunde göra detsamma för dig!

Kram <3

Mammas lille kille kom 100803
  • Lilla JJ

Åh vad mysigt med en liten Busis!

Kram på dig kramiiis, ny vecka nya möjligheter!

• Lilla JJ

Hej gumman!

Usch vilken sits på jobbet. Förstår om du inte orkar ta tag i all byråkrati kring arbetsförmedlingen. Det verkar ju vara rena idiotin. Samtidigt så är det ju pengar som du har rätt till och som sagt om det bara hade gällt två månader men om det även påverkar SGI så är det ju inte lika kul.

Låter bra att du och sambon hade en rätt så bra helg tillsammans.

Du behöver ju inte tala om för någon att du äter antidepp. Då kan det väl inte påverka om ni senare kommer till en ev adoption. Ett förslag ta antidepp i 6 månader. Under tiden gör ni klart alla utredningar för att kolla sambon och även dig lite mer. Sen om de inte hittat nått fel så kan du ju avsluta behandlingen och förhoppningsvis mår du då lite bättre också. Den enda som vet om att du tar antidepp är då din husläkare.

• Lilla JJ

Gonatt kram på er alla i tråden!

Hoppas det blir en underbar dag för dig imorgon kramiiis!

• Lilla JJ

Kramiiis: Åh vad roligt att du fick en bra mysstund med sambon igår. Du ska se att det löser sig!! Och lyckas ni hålla ihop under den här riktigt svåra tiden så finns det ju inte mycket annat som kommer att skilja er åt.

En liten myshelg på nått fint hotell kanske är värt att boka in så ni har något att se fram emot. Överraska honom genom att boka in allt. Kanske kan du boka när du har äl nästa gång. Inte för att få till det så men just för att du brukar må lite bättre kring äl tid har jag märkt.

Vad tycker ni om att göra tillsammans? Vad brukade ni göra när ni dejtade?

Mycket för dig att fundera på nu. Ta en sak varje dag så du inte sliter ut dig.

miism: Härliga bilder från Kenya. Drömmer mig bort från Borås med 3 plusgrader och isgator. Till och med hunden halkar ju.

• Lilla JJ

Mmmmm du brukar må bättre runt ägglossningen. Ett par dagar i alla fall. Och det är ju helt naturligt att det är så. Kvinnor blir också mer vänligt inställda till sina män vid just den tiden i månaden. Så passa på att boka en helg då Få till lite mys.

Skriv ett brev till dig själv. Där du påminner dig själv om att A också har rätt att må dåligt. Att han tar ut det på dig när han gör det. Men att det går över. Ni tar er igenom det också. Du har levt med hans påhopp så länge nu att bara du kan få in i dina tankar att han egentligen inte gör det för att vara elak så kommer du att må lite bättre under de perioderna han håller på och trycka ner dig. Du har ju bestämt dig för att stanna och då måste du hitta en strategi för att må bättre under tiden han mår dåligt. Jag ska försöka att påminna dig och hoppas att alla andra här inne kan göra det också. Istället för att tala om för dig att det inte är värt att ta så mycket skit.

11 år, det är lång tid tillsammans. Nu kommer du att få må bättre snart. Lite antidepp i några månader så att du tar dig ur det svartaste hålet så ska du se att det mesta i livet blir lite ljusare.

Jodå lille Hugo trillar ganska ofta nu när det är is ute. Men han är ju envist manlig och ska kissa med ett ben i luften

• Lilla JJ

God morgon kramiiis! Idag kommer att bli en bättre dag för idag är det en kramiiis dag! Kram på dig!

• Lilla JJ

kram på dig kramiiis!

Åh vad jag blev glad för din skull när du berättade om vilken fin morgon du haft. Skönt också att sambon tog det bra och kommer att ta sig dit och ta proverna.

Ha en superskön helg och njut av ensamheten ikväll och passa på att gosa med lillkissen!

Svar på tråden Kramiiis vänner